Przetargi.pl
Budowa dróg rowerowych - etap II w ramach zadania " Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI"

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62530 Kazimierz Biskupi, Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 411 210 , fax. 632 411 215
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Wolności 1
    62530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 632 411 210, fax. 632 411 215
    REGON: 541196
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kazimierz-biskupi.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg rowerowych - etap II w ramach zadania " Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową drogi dla rowerów z dopuszczeniem ruchu pieszych wzdłuż drogi wojewódzkiej W264. 2. Zakres opracowania obejmuje m.in. : - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - frezowanie odcinka jezdni drogi wojewódzkiej, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), - wykonanie robót ziemnych – koryta pod projektowane nawierzchnie, - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę oświetlenia, - wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi rowerowej ( ciągu pieszo – rowerowego) z betonu asfaltowego dla ruchu KR1, - wykonanie nawierzchni pętli autobusowej, zjazdów oraz skrzyżowań z betonu asfaltowego dla ruchu KR3, - wykonanie nawierzchni punktu przesiadkowego wraz z infrastrukturą - ustawienie znaków pionowych oraz naniesienie znaków poziomych, -wykonanie humusowania z wyprofilowaniem i obsianiem trawą terenów zielonych KODY CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarach robót [Załączniki Nr 3 do SIWZ),dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 2 do S1WZ]oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót [Załącznik Nr 1 do SIWZ) 5. Wszelkie użyte w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i technicznej nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych. 6. W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: prace fizyczne objęte przedmiarem robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 8. Wykonawca oraz Podwykonawca zobowiązany jest złożyć imienny wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności określone w ust 7 w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy oraz każdorazowo przedkładać Zamawiającemu zaktualizowaną listę zatrudnionych osób w przypadku zmiany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji robót w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązuje się nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ustępie 8 jeżeli Zamawiający o to wystąpi. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Powiatową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6 b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 ze zm.]. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Konin o / Kazimierz Biskupi nr 60 8530 0000 0200 0374 2000 0015 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Kazimierz Biskupi (godziny otwarcia 800 – 1400. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b] ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 24 ust. 11 ustawy] Wykonawca bez wezwania ze strony Zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tei samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9 pkt 1] i 2], zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11. Jeżeli wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wezwie go w odniesieniu do tych podmiotów, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów wymienionych w ust. 8 pkt 4], 5) i 6], 12. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający zgodnie z przepisem art. 26 ust. 2f ustawy może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 13. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie albo Podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Natomiast oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale. 14. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126]. 16. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznika nr 3 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany HARMONOGRAM RZECZOWO – FINANSOWY wg załącznika nr 9 do SIWZ Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), wówczas zmianie podlega zapis, którego dotyczy zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, szczególnie z powodu technologii wykonywania robót lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub h) koniecznością wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy wówczas zmiana terminu będzie uzależniona od okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian 3) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, h) realizacji dodatkowych robót nieobjętych umową po spełnieniu warunków określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 ) ustawy Pzp, i) w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 4), 5), 6) ustawy Pzp 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 3), przy czym nie oznacza to, że wysokość wynagrodzenia zostanie zmieniona każdorazowo w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 3) . 5) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony lub zmieniony przez Zamawiającego w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało się to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. 6) Zmiana osób, wskazanych w ofercie Wykonawcy, którym powierzona zostanie realizacja umowy, wymaga spełnienia łącznie poniższych warunków: a) nowo wyznaczona osoba musi spełniać wymagania określone w warunkach udziału w postępowaniu, w toku którego Wykonawca został wyłoniony, b) Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę osoby wyznaczonej do wykonywania dzieła. 8. Wykonawca oraz Podwykonawca zobowiązany jest złożyć imienny wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących prace fizyczne objęte przedmiarem robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy oraz każdorazowo przedkładać Zamawiającemu zaktualizowaną listę zatrudnionych osób w przypadku zmiany.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach