Przetargi.pl
Budowa Domu Studenckiego nr 3 przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Bydgoszczy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2012-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Domu Studenckiego nr 3 przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Budowa Domu Studenckiego nr 3 przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Bydgoszczy polegająca na zrealizowaniu robót budowlanych i towarzyszących. Rozumie się przez to budowę budynku z instalacjami, przyłączami, parkingiem, ogrodzeniem, zielenią, śmietnikami oraz kompletnym wyposażeniem w oparciu o załączony projekt budowlany, wykonawczy (załącznik nr 3 do SIWZ), wykaz wyposażenia łazienek i kuchni (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz wykaz pomieszczeń objętych kompleksowym projektem architektury wnętrz (załącznik nr 12 do SIWZ). 2. Zakres przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiot zamówienia przewidziany dla 252 studentów obejmuje m.in.: 1) Wykonanie wszelkich robót budowlanych i dostaw zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, polskimi normami (PN), branżowymi normami (BN), Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano- Montażowych opracowanymi przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie, 2) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem, 3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na użytkowanie i wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 4) Wykonanie robót budowlano- instalacyjnych wraz z dostarczeniem, zamontowaniem i uruchomieniem objętych zamówieniem urządzeń i wyrobów, 5) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, planów ewakuacji i wszelkich innych opracowań niezbędnych dla prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia, 6) Przeszkolenie w niezbędnym zakresie służb użytkownika, 7) Udział w czynnościach odbiorowych, 8) Wykonanie harmonogramu rzeczowo- finansowego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do umowy, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, 9) Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ), w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, 10) Prowadzenie dokumentacji bieżącego postępu prac budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 10 do umowy, 11) Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia zgodnie z wykazem wyposażenia łazienek i kuchni - załącznik nr 11 do SIWZ, 12) Dostarczenie Zamawiającemu w terminie 90 dni od daty podpisania umowy kompleksowego projektu architektury wnętrz pomieszczeń wykazanych w załączniku nr 12 do SIWZ. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: 1) Budowy sieci energetycznej, 2) Budowy sieci i przyłącza ciepłowniczego oraz wyposażenia węzła c.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert (art. 45 ustawy) w wysokości 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100). Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w części VII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach