Przetargi.pl
Budowa deszczowni stałej w szkółce leśnej w Gościeszynie

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Drzymały 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3842146 , fax. 068 3842146
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wolsztyn
    ul. Drzymały 2 2
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 068 3842146, fax. 068 3842146
    REGON: 97003991000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa deszczowni stałej w szkółce leśnej w Gościeszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie deszczowni stałej w szkółce leśnej w Gościeszynie obejmującej wykonanie: zbiornika wyrównawczego deszczowni o pojemności całkowitej 1065 m?, pompowni o powierzchni użytkowej 20 m? wraz z wymaganym osprzętem i wyposażeniem oraz rurociągu deszczowni - kategoria obiektu XXVII, przewidziana do realizacji w m. Gościeszyn, na działkach o numerach 4/1, 461/1, 461/2 i 462. 1) Zadanie zostało podzielone na II etapy. 2) I etap obejmuje wykonanie: a) zbiornika wyrównawczego b) pompowni - część budowlana c) pompowni - część technologiczna d) sterowania e) dozowania nawozów na kwaterach f) zasilania elektrycznego budynku pompowni g) instalacji elektrycznej budynku pompowni h) instalacji odgromowej budynku pompowni i) badań i pomiarów. 3) II etap obejmuje: a) doprowadzenie wody ze studni wierconej do zbiornika ziemnego b) wykonanie: - ujęcia dla pompowni deszczownianej - rurociągów głównych ze studzienkami hydrantowymi - instalacji zraszających na nawadnianych kwaterach - instalacji nawodnieniowych w tunelach foliowych c) roboty rozbiórkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 30 czerwca 2009 r. do godz. 9??. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/Wolsztyn nr 75 1020 4144 0000 6802 0004 0006, z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie, o którym mowa wyżej znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdzą: - wykazem wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.200.000 zł (netto), c) posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Uwaga: Zamawiający wymaga aby osoba albo osoby, które będą kierować robotami, posiadały niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności: architektura, konstrukcje budowlane, melioracje wodne oraz należały do właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł, - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złoży niezbędnych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje złożone przez Wykonawcę wadium wraz z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że niezastosowanie się do wezwania wynikało z przyczyn od niego niezależnych. Zamawiający wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, wyszczególnionych poniżej. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa wyżej została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Uwaga: Do wspólników spółki cywilnej, składających wspólną ofertę stosuje się przepisy ustawy Pzp, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby każdy ze wspólników przedstawił wymagane zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego, wystawione oddzielnie na każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej, c) aktualnego zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby jej wspólnicy przedstawili zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione oddzielnie na każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczącej spółki cywilnej, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia), - w przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby jej wspólnicy przedstawili w/w informację z KRK wystawioną oddzielnie na każdego wspólnika, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia), uwaga: wymóg ten dotyczy podmiotów zbiorowych takich jak spółki (jawna, z o.o., akcyjna komandytowa, komandytowo - akcyjna, partnerska), przedsiębiorstwa państwowe, spółdzielnie, pozostałe podmioty, nie wymienione powyżej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary (wg dominującej wykładni prawa, spółka cywilna nie jest podmiotem zbiorowym). 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył dokumenty stwierdzające, że osoba albo osoby powołane do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadają niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności architektura, konstrukcje budowlane, melioracje wodne i instalacje oraz należą do właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie żądanych dokumentów stosuje się postanowienia /przepisy/ § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy /Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm./. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_wolsztyn/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach