Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo- rowerowego od Strefy Aktywności Gospodarczej do cmentarza w Sośnicowicach

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo- rowerowego od Strefy Aktywności Gospodarczej do cmentarza w Sośnicowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - budowa jednostronnego ciągu pieszo- rowerowego o długości 70 mb od Strefy Aktywności Gospodarczej do cmentarza w Sośnicowicach. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) zarurowanie rowu na odcinku ok. 70 m ( wzdłuż ogrodzenia cmentarza) 2) zasypanie istniejącego rowu. 3) budowę na tym odcinku (ok.70 m) ciągu pieszo - rowerowego będącego kontynuacja ciągu biegnącego do Strefy Aktywności Gospodarczej, 4) zabudowę krawężnika, 5) wykonaniu studzienek deszczowych krawężnikowo - jezdniowych wraz z przyłączami do kanalizacji deszczowej, 6) wykonanie studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej, osadnika i remont istniejących studni i kanałów deszczowych, 7) wykonanie remontu jezdni ul. Smolnickiej na szerokości 1,5 m od krawędzi jezdni. 8) prace w rowie przy drodze wojewódzkiej Nr 408 . 3. Część technologiczna w zakresie odwodnienia obejmuje: 1) zarurowanie istniejącego rowu otwartego wzdłuż projektowanego ciągu pieszo-rowerowego i podłączenie go do istniejącej studni deszczowej zlokalizowanej w rejonie wejścia na cmentarz wraz z wymiana w/w studni na nową. 2) budowę: • grawitacyjnego kanału deszczowego wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego KD1 średnicy 400 mm o łącznej długości L = 70,50m • sięgaczy do nowoprojektowanych wpustów ulicznych KR1;KR2;KR3 średnicy 200 łącznej długości L = 13,10m • zabudowa osadnika przed istniejącym przepustem pod ul. Przemysłową 4. Kolidujące z inwestycją drzewa w ilości 2 szt. zostały już wycięte przez Zamawiającego. 5. Zamawiający jest w posiadaniu zatwierdzonej organizacji ruchu – stałej oraz na czas prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dopełnienie formalności związanych z powiadomieniem wszystkich stron o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu. O terminie wprowadzenia stałej organizacji ruchu poinformuje Zamawiający. 6. Przewidziane w docelowej organizacji ruchu znaki do likwidacji zostaną usunięte przez Zamawiającego w siłach własnych Obwodu Drogowego w Gliwicach w terminie dwóch dni od dnia przekazania placu budowy. 7. Do Wykonawcy należeć będzie dopełnienie wszelkich formalności wynikających ze zlecenia nadzoru nad urządzeniami niezwiązanymi z funkcjonowaniem drogi a zlokalizowanymi w pasie drogowym drogi powiatowej ( w przypadku zaistnienia takiej konieczności). 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koordynację robót związanych z koniecznymi przełożeniami lub zabezpieczeniami istniejących urządzeń podziemnych i napowietrznych oraz za włączenie tych robót do wszystkich programów prowadzenia robót. W razie uszkodzenia urządzeń podziemnych lub napowietrznych Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego zawiadomienia odpowiednich władz, współpracy z nimi w usuwaniu szkód i pokrycia kosztów napraw. 9. Do zgłoszenia Zamawiającemu robót do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dołączyć wynikające z art. 57 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oświadczenie kierownika budowy wraz z kopią strony Dziennika budowy z wpisami inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie potwierdzenia zakończenia robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 10. Do zgłoszenia Zamawiającemu robót do odbioru końcowego , Wykonawca skompletuje i dołączy wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy a w szczególności: dziennik budowy, dokumentację powykonawczą, protokoły badań, prób, sprawdzeń i odbiorów od gestorów sieci. 11. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesiące od dnia końcowego odbioru robót. 9.Okres rękojmi: 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł. 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Sekretariacie Zamawiającego (pok. 14) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – Budowa ciągu pieszo- rowerowego od Strefy Aktywności Gospodarczej do cmentarza w Sośnicowicach ”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4), na wezwanie Zamawiającego 5) wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.4), III.5) i III.7) tiret pierwsze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach