Przetargi.pl
Budowa chodników na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. „Przebudowa ul. Opackiego we wsi Falenty w zakresie budowy chodnika” 2. „Przebudowa ul. Mszczonowskiej we wsi Janki w zakresie budowy chodnika po stronie pół-nocno –zachodniej ” W ramach przedmiotu zamówienia, należy wybudować chodnik w ulicy Opackiego we wsi Falenty oraz chodnik w ulicy Mszczonowskiej we wsi Janki w Gminie Raszyn o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 1,5 – 2 m, remontu zjazdów oraz regulacja rowu przydrożnego w ulicy Opackiego w zakresie: Zadanie 1 – Przebudowa ulicy Opackiego- budowa chodnika 307 m2* Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.1.1. Budowę chodnika o parametrach: - długość ok. 200 mb, szerokość 1,5 m, powierzchnia chodnika 307 m2. - nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cem. piaskowej - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, - warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15 – 12 mb, - Ustawienie obrzeży betonowych 8x25 na betonie C12/15 – 394 mb. 2.1.1.2. Regulacja rowu przydrożnego ze zmianą niwelety dna rowu i profilowaniem skarp - Profilowanie skarp i dna rowu z wywozem/ dowozem gruntu – 235,10 m2, - Umocnienie skarp i dna rowu geokratą wys. 7 cm – 535,37 m2, - Wypełnienie otworów geokraty kruszywem łamanym 4/31,5 – 306,56 m2, - Wypełnienie otworów geokraty humusem z obsianiem trawą – 229,92 m2. 2.1.1.3. Profilowanie pobocza i utwardzenie kruszywem łamanym grubości warstwy 15 cm o długości 230 m2. 2.1.1.4. Roboty pozostałe - oznakowanie poziome farbą białą odblaskową – linie 19 m2 - oznakowanie pionowe – 2 znaki, - regulacja włazów i zaworów – szt., - Korytko aco drain – 2 mb, - Czasowa organizacja ruchu. Zadanie 2 „Przebudowa ul. Mszczonowskiej we wsi Janki w zakresie budowy chodnika po stro-nie północno –zachodniej ”* Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.2.1 Budowa chodnika o parametrach: - długość ok. 180 mb, szerokość 1,5 - 2 m, powierzchnia chodnika 310 m2. - nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, - warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15 – 145 mb - Ustawienie obrzeży betonowych 8x25 na betonie C12/15 – 292 2.1.2.2 Nawierzchnia zjazdów (ok. 17 m2) - nawierzchnia z kostki betonowej szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 grubość w-wy 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm 2.1.2.3 Przepust wykonany z rur betonowych Vipro średnicy 500 mm o długości 5 m - Ława z betonu grubości 20 cm, - Ścianki wylotowe prefabrykowane 2.1.2.4 Montaż barier ochronnych U-12 żółte – 8 mb Wykonawca zobowiązany jest do: • prowadzenia robót w sposób zapewniający dojazd mieszkańców do nieruchomości oraz dojazd dot. obsługi posesji, • poinformowania właścicieli, użytkowników przyległych posesji z tygodniowym wyprzedzeniem o planowanym rozpoczęciu robót powodujących ograniczenie dojazdu i utrudnieniu w ruchu drogowym, Roboty w zakresie każdego z zadań należy realizować odpowiednio: na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, zrealizowanych przez: 1. DRO PROJEKT Piotr Porczyk – „Dokumentacja projektowa przebudowy ulicy Opackiego w zakresie budowy chodnika od ulicy Grocholskiego do ulicy Falenckiej we wsi Falenty” 2. VERTIKAL sp. z o.o. – „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 665 w zakresie budowy obustronnego chodnika, remontu dwóch istniejących zjazdów, zabudowy fragmentu istniejącego rowu przepustem krytym oraz umocnienia fragmentu rowu płytami ażurowymi wzdłuż ulicy Mszczonowskiej w miejscowości Janki gm. Raszyn” oraz zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę – dotyczy chodnika po stronie północno – zachodniej. Szczegóły rozwiązań technicznych zawarte są w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1; 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; 8.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4 Dokumenty podmiotów trzecich W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt. 6.2.1. SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące, spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazując na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych powyżej. Na ofertę składa się: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z kosztorysem w wersji uproszczonej – odpowiednio dla zadania na które składana jest oferta; b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt. VI SIWZ a złożone w postaci Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2. d) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wyko-nawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach