Przetargi.pl
Budowa chodnika z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2017K Brzezie – Marszowice – Łapanów w miejscowości Kobylec.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6128206 , fax. 14 6108481
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
    ul. Limanowska 11
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 14 6128206, fax. 14 6108481
    REGON: 851665255
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2017K Brzezie – Marszowice – Łapanów w miejscowości Kobylec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa chodnika z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2017K Brzezie – Marszowice – Łapanów w miejscowości Kobylec”. 2. Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę drogi powiatowej nr 2017K Brzezie – Marszowice – Łapanów w km od 16+325,00 do km 16+461,60 polegająca na budowie lewostronnego chodnika w km od 16+325,00 do km 16+461,60 wraz z instalacją odwadniającą w km od 16+328,43 do km 16+384,50 stanowiącą całość techniczno-użytkową drogi (kanalizacja deszczowa), przebudowie istniejących zjazdów na działkach ewidencyjnych nr: 533, 601, 615; w tym realizację następujących robót: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe istniejących elementów kolidujących z projektowanym zakresem robót, - roboty ziemne, - budowa elementów odwodnienia – instalacja odwadniająca, - zasypki, - podbudowy, - galanteria drogowa, - nawierzchnie, - roboty wykończeniowe. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) Dokumentacji projektowej: a) Projekt Budowlany - Załączniki nr 6 do SIWZ. b) Projekt Wykonawczy - Załączniki nr 7 do SIWZ. c) Operat wodnoprawny – Załączniki nr 8 do SIWZ. d) Projekt tymczasowej organizacji ruchu - Załączniki nr 9 do SIWZ. e) Projekt stałej organizacji ruchu - Załączniki nr 10 do SIWZ. 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 11 do SIWZ; 3) Przedmiarze robót - załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XII ppkt. 2 SIWZ, w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz Oferta – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 1.A) Oświadczenie – załącznik nr 1.A – jeśli dotyczy 2) Kosztorys ofertowy. 3) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać lub dokumentów, które zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. 2014, poz. 1114 oraz 2016r. poz. 352). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych o ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2.A do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach