Gmina Koźminek ogłasza przetarg
- Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
- Data zamieszczenia: 2016-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
ul. Kościuszki 7 7
62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
REGON: 25085541700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu ul. Ogrodowej w m.Koźminek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. PRZEDMIOT, ZAKRESPrzedmiotem opracowania jest budowa chodnika w ciągu ul. Ogrodowej w m. Koźminek. 2. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ. 1. JEZDNIA W UL. OGRODOWEJ. W ramach robót planowane jest wykonanie tzw. nakładki bitumicznej. Nowa w-wa ścieralna wykonana zostanie z betonu asfaltowego gr. 4cm. Zakres robót przedstawiony został na planie sytuacyjno-wysokościowym. W rejonie skrzyżowania z ul. Ciasną zaprojektowano korektę krawędzi jezdni. Nowy przebieg krawędzi jezdni ukształtowano łukiem kołowym o wartości R160m . Łuk wpisano w sposób umożliwiający wykonanie chodnika po tej stronie jezdni o szerokości 1,50m. W przypadku gdyby w pierwszej kolejności przebudowie uległa ul. Ciasna, konieczne będzie wprowadzenie korekty wlotu, wg niniejszego rozwiązania. Konsekwencją korekty przebiegu krawędzi jezdni będzie również przebudowa kratki ściekowej. Nowe krawężniki wzdłuż należy ustawić z uwzględnieniem wyżej opisanej nakładki. Na styku projektowanej nakładki z istniejącą nawierzchnią wykonać frezowanie umożliwiające bezprogowe ułożenie nawierzchni. 2. ZJAZDY. W ramach robót planowane jest dokonanie przebudowy istniejących zjazdów. Utwardzenie zjazdów wykonane zostanie wyłącznie na szerokości chodnika. Zjazdy wykonane zostaną z kostki betonowej gr. 8cm. Obramowanie zjazdów od strony jezdni stanowić będą krawężniki betonowe o wym. 15x22x100, natomiast od strony zewnętrznej obrzeżami betonowymi o wym. 12x25x100. Odcięcie styku chodnika i zjazdów stanowić będą dwa rzędy kostki granitowej 8x11. 3. CHODNIK. Wzdłuż ulicy zaprojektowano obustronny chodnik o szerokości od 1,10 do 2,0m. Chodnik zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8cm. Z uwagi na potrzebę zachowania spójności kształtowania przestrzeni, podobnie jak w ciągu ul. M. Konopnickiej, nową nawierzchnię zaprojektowano z kostki wielowymiarowej o podwyższonym standardzie (typ kostki możliwy do oceny na nowym chodniku w ul. M. Konopnickiej lub na ul. Kościuszki w Koźminku). Wzdłuż krawędzi oraz na odcięciu zjazdów zaprojektowano po dwa rzędy kostki granitowej o wym. 8x11cm. Pochylenie poprzeczne chodnika zaprojektowano o wartości 2% ze spadkiem do jezdni. Natomiast pochylenie podłużne zgodnie z niweletą jezdni. Obramowanie zewnętrzne chodnika wykonać obrzeżami o wym. 8x30x100. W miejscach gdzie cokoły ogrodzeń zapewnią właściwe oparcie kostki, możliwe jest odstąpienie od dodatkowego obramowania. W ciągu chodnika nie projektuje się obrzeży (w poprzek) do odcięcia od powierzchni zjazdów. Powyższe zostało zastąpione kostką granitową (pkt 4.2.) 4. POBOCZA.Przestrzeń pomiędzy krawędzią chodnika a ogrodzeniami zagospodarowana zostanie poprzez humusowanie i obsianie trawą. 5. ROZWIĄZANIA SZCZEGÓŁOWE.Połączenie projektowanej nakładki z istniejąc nawierzchnią wykonać poprzez zfrezowanie w miejscu projektowanej nawierzchni odcinka starej w-wy ścieralnej (na głębokość nakładki) i wykonanie bezprogowego połączenia nawierzchni. Krawędzie oraz całe podłoże, naktórym ma zostać ułożona nowa w-wa ściera;na musi być oczyszczona i spryskana emulsją asfaltową. W związku z nakładką nie planuje się przebudowy wyspy w obrębie skrzyżowania ul. Ogrodowej z ul. Ciasną. Po wykonaniu w-wy ścieralnej należy odtworzyć dotychczasowe oznakowanie poziome. W miejscu zmiany geometrii jezdni nastąpi zmiana lokalizacji krawężnika (w obrębie skrzyżowania z ul. Ciasną). Po wyznaczeniu docelowej krawędzi jezdni nawierzchnię bitumiczną należy odciąć piłą mechaniczną oraz dbać o to ażeby w trakcie robót rozbiórkowych nie uszkodzić stałej krawędzi jezdni oraz obsunięcia się istniejącej podbudowy. Nowe krawężniki ustawić na wysokości 12cm w stosunku do docelowej w-wy ścieralnej. Na zjazdach zachować różnicę wysokości 2-4cm, natomiast w rejonie przejść dla pieszych max. 2cm. Roboty ziemne wykonać zgodnie z BN 72/9832-02-Budowle Drogowe i Kolejowe. Zagęszczenie dna koryta wykonać zgodnie z normą do wymaganych wskaźników zagęszczenia (Is=1,0 i modułu sprężystości 100 - wtórny moduł odkształcenia). Występujące miejsca nasypowe należy zagęszczać warstwami 10-15cm. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną.Ewentualne kolizje przy budowie zjazdu z istniejącymi urządzeniami należy uzgodnić z właścicielem lub zarządcą tych urządzeń.Oznakowanie docelowe stanowi odrębne opracowanie.6. KONSTRUKCJA PROJEKTOWANYCH NAWIERZCHNI 6.1. JEZDNIA BITUMICZNA - warstwa ścieralna AC11S 50/70 gr. 4cm, wg PN-EN 13108-1, asf. 50/70 wg PN-EN 12591. Wymagane właściwości kruszyw i wypełniacza wg WT-1 tabl. 12-14. Uziarnienie kruszyw i wypełniacza wg WT-2 tabl. 17. Właściwości bet. Asf. Wg WT-2 tabl. 19, Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych, Mieszanki mineralno-asfaltowe, Wymagania Techniczne,Przed ułożeniem warstw ścieralnej podłoże należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 . 6.2. ZJAZDY.Nawierzchnię zjazdów wykonać z betonowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 3cm o następującej konstrukcji : - kostka z betonu prasowanego gr. 8 cm wg PN-EN 1338:2005, - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 3 cm wg PN-B-11113:1996, - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm,- wzmocnienie podłoża gruntowego warstwą z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 gr. 15 cm wg PN-EN-14227-1 mieszanki związane z cementem. 6.3. CHODNIKI. Nawierzchnię chodników wykonać z betonowej kostki betonowej typu grub. 6cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 3cm oraz warstwie podsypki piaskowej gr. 10cm. 6.4. Krawężniki i obrzeża:- krawężniki i obrzeża betonowe ustawić na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem szalowanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na DK 72 na odcinku Psary - Przykona w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. Budowa ronda na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi od km 39+475 do km 39+720. Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową, odcięcie skrzyżowania na łuku, zmiana lokalizacji zatok autobusowych od km 38+500 do km 39+300 (Projektuj i Buduj).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania w m. Lasocice w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Krzemieniewo
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 15 w m. Koźmin od km 71+650 do km 72+580 jezdnia prawa i od km 71+640 do km 71+958 jezdnia lewa.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy DK 25 w m. Zosinki i Biała Panieńska w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 36 w m. Miejska Górka ul. Ignacego Krasickiego, Wojska Polskiego, Pl. Powstańców Wlkp., Kobylińska od km 82+282 do km 83+500, dł. 1,218 km
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 w m. Kotowskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego w od km 326+750 do km 330+000 w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na dk 12 na odcinku Marchwacz - Szczytniki w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego o dł. 5,03 km. Od km 286+557 do km 288+353 strona prawa, od km 288+425 do km 288+625 strona lewa, od km 288+646 do km 291+680 strona prawa
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 83 w województwie wielkopolskim na odcinku Marianów - Kowale Pańskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 5+955 do km 8+300 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25