Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1218C w m. Tryl

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 224 , fax. 52 56 83 229
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 224, fax. 52 56 83 229
    REGON: 09237351900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1218C w m. Tryl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 1218C w m. Tryl obejmować będzie: - rozbiórka elementów dróg, - wycinka istniejących drzew, - oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), - wymiana przepustów drogowych z rur PEHD śr. 400 mm, - ustawienie ścian oporowych typu L, - wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni (chodnik, zjazdy, zatoki autobusowe, poszerzenie), - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża (chodnik, zjazdy, zatoki autobusowe, poszerzenie), - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie ścieku podchodnikowego z odprowadzeniem do dna rowu, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku (chodnik, zjazdy, zatoki autobusowe, poszerzenie), - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa (chodnik), - wykonanie podbudowy z chudego betonu (zatoki autobusowe), - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mech. (zjazdy, zatoki autobusowe, poszerzenie), - wykonanie nawierzchni chodnika, zjazdów i zatok autobusowych z betonowej kostki brukowej, - ułożenie płytek betonowych 35x35 antypoślizgowych (przy przejściach dla pieszych), - wykonanie warstwy klinującej z betonu asfaltowego (poszerzenie), - uzupełnienie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną - umocnienie skarp płytami ażurowymi, - umocnienie pobocza gruntem rodzimym, - ustawienie barieroporęczy dla pieszych, - ustawienie wiat autobusowych, - wykonanie oznakowania poziomego, - ustawienie oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektu wykonawczego, przedmiarów robót, przekrojów poprzecznych, szczegółowych specyfikacji technicznych. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tam, gdzie w Projekcie wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych, Przedmiarach Robót lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych ww. dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w § 4 ust. 1. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: - Kierownik budowy-Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektów czasowej organizacji ruchu dla potrzeb prowadzenia wszelkich robót objętych zakresem zamówienia oraz do wykonania i utrzymania oznakowania robót na czas budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach