Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA I ZATOKI AUTOBUSOWEJ W MIEJSCOWOŚCI OKONEK

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA I ZATOKI AUTOBUSOWEJ W MIEJSCOWOŚCI OKONEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje m.in.: a) .Wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem b) Wywiezienie ziemi i zagospodarowanie urobku we własnym zakresie c) Wykonanie obrzeża betonowego wzdłuż chodnika na ławie fundamentowej z betonu B-15 d) Wykonanie krawężników wokół zatoki autobusowej na ławie fundamentowej z betonu B-15 e) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku średniego gr.10cm f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm i 15cm g) Wykonanie podsypki cementowo- piaskowej gr. 5cm h) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej fazowanej gr. 6cm w kolorze szarym. i) Wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej z kostki betonowej fazowanej gr. 8cm w kolorze szarym j) Obsługa geodezyjna: wytyczenie trasy oraz inwentaryzacja powykonawcza. k) Uzyskanie zgody na zajęcie ulic na czas budowy l) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego ł) Uprzątnięcie i uporządkowanie ternu po zakończeniu prac. m) Dostawa i montaż czterech lamp solarnych ze źródłem światła typu LED. Ilości robót do wykonania są ujęte w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym przekazanym wykonawcy robót. 2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających wynikających z art. 67 ustawy Pzp. 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 1 stanowią załączniki: a) Załącznik Nr 1 do SIWZ- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b) Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa c) Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W)w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 4. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - Gminy Okonek: Bank Spółdzielczy O/Okonek Nr 33 8941 1016 0050 0861 2000 0010 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl - BIP (zakładka - Przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach