Przetargi.pl
"Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku"

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje budowę skateparku na terenie działki nr ewid. 136/6 przy ul. Armii Krajowej 4 w Nakle nad Notecią, według projektu pod tytułem: „Budowa skateparku na terenie działki nr ew. 135/22, 136/6, obręb Nakło, przy ul. Armii Krajowej 4 w Nakle nad Notecią” opracowanego dnia 30 maja 2017 r. przez mgr inż. arch. Małgorzatę Schmidt, mgr inż. Marka Nowastowskiego i tech. Zygmunta Strokowskiego z firmy TARTAN Sp. Komandytowa, Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, na podstawie postanowienia Starosty Nakielskiego znak: WWA.6743.291.2017.JM z dnia 10-07-2017 r. o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych. W ramach przedmiotu zamówienia mają zostać wykonane następujące elementy: I. Skatepark. Skatepark jest to podstawowy element budowanej infrastruktury. Powierzchnia skateparku będzie wynosiła 1150 m2. Obiekt będzie wykonany w technologii betonowej monolitycznej wylewanej na mokro. W ramach elementu należy wykonać: 1. Wycięcie topoli wraz z wykarczowaniem pni znajdujących się na obszarze objętym zadaniem wraz z utylizacją. 2. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych. 3. Mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharka (grunt zadarniony). 4. Załadunek i wywiezienie nadmiaru gruntu wraz z utylizacją. 5. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym- 10 cm grub. warstwy po zagęszczeniu. 6. Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o grubości 30 cm . 7. Folia polietylenowa gr. 0,2 mm. 8. Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 9. Wykonanie urządzeń SKATEPARKU: Quarter pipe, Funbox do skoków duży, Platforma, Jump box, Poręcz spadowa i schody, Bank ramp 90, Grindbox, London Gap, Poręcz spadkowa, Grinbox, Bank ramp 45, Wulkan, Grindbox, Bowl - kpl 1. 10. Ława pod obrzeża 25 x 8 betonowa zwykła z betonu B-15. 11. Obrzeża betonowe o wym. 25 x 8 cm. 12. Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat.IV z nawożeniem. 13. Nasadzenia Thuja Smaragt wys. 1,5 m 14. Kosz na odpady . 15. Stojak na rowery. 16. Tablica informacyjna - Instrukcja użytkowania skateparku. II. Chodniki. Chodniki przy skateparku są niezbędnym elementem całego przedsięwzięcia. Będzie to miejsce, po którym można dojść do płyty skateparku. Chodnik będzie stanowił opaskę przy wybudowanej infrastrukturze i dzięki temu na teren skateparku nie będzie wnoszony piasek, ziemia i inne zanieczyszczenia niebezpieczne dla użytkowników skateparku. Chodnik ułożony będzie na podsypce cementowo-piaskowej. W ramach elementu należy wykonać: 1. Mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharka (grunt zadarniony). 2. Załadunek i wywiezienie nadmiaru gruntu wraz z utylizacją. 3. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 10 cm grubość warstwy po zagęszczeniu. 4. Chodniki z kostki betonowej grubości 60 mm typu 40 na podsypce cementowo-piaskowej grubości 80 mm z wypełnieniem spoin piaskiem. 5. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV. 6. Ława pod krawężniki betonowa zwykła. 7. Obrzeża betonowe o wymiarach 25x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. III. Oświetlenie. Oświetlenie skateparku to kolejny element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania całego przedsięwzięcia. Dzięki zamontowaniu 4 lamp w rogach skateparku zostanie wydłużony czas korzystania z wybudowanej infrastruktury, szczególnie w okresie jesieni i wiosny. Ponadto stanowić będzie element poprawy bezpieczeństwa na wybudowanym obszarze. W ramach elementu należy wykonać: 1. Ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szer. dna do 0.4 m w gruncie kat. III. 2. Ręczne zasypywanie rowów dla kabli o gł. do 0,6 m i szer. dna do 0,4 m w gruncie kat. III. 3. Nasypanie warstwy piasku grubości 0,1 m na dno rowu kablowego o szer. do 0,4 m. 4. Układanie ręczne kabli wielożyłowych o masie do 2,0 kg/m w rowie o przekroju poprzecznym do 0,8x0,4 m w gruncie kat. III - kabel YKY 5x6. 5. Układanie bednarki w rowach kablowych - bednarka do 200 mm2. 6. Montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych o długości 7 m słupy stalowe wraz z belką do montażu projektorów oraz fundamentem. 7. Montaż tabliczek bezpiecznikowych na konstrukcji. 8. Montaż projektorów LED. 9. Podłączenie zasilania tablicy rozdzielczej. 10. Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 10 kg wraz z konstrukcją - mocowanie przez przykręcenie do gotowego podłoża. 11. Pomiary elektryczne komplet. IV. Kanalizacja deszczowa. Prawidłowe odwodnienie wybudowanego skateparku stanowi o jego przydatności dla użytkowników. Nawierzchnia skateparku musi być gładka ale nie śliska. Kanalizacja deszczowa wpływa bezpośrednio na podniesienie poziomu bezpieczeństwa użytkowników. W ramach elementu należy wykonać: 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transportem urobku na odegłość do 1 km sam. samowyład. 2. Załadunek i wywiezienie nadmiaru gruntu wraz z utylizacją. 3. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm. 4. Zasypanie wykopów .fund. podłużnych, punktowych ,rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym spycharkami - kat.gr. III-IV. 5. Studnie rewizyjne. 6. Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 200 mm w gotowych wykopach o połączeniach wciskowych. 7. Próba szczelności instalacji. V. Siedziska żelbetowe. Stanowią wykończający element planowanej operacji. Będzie to miejsce, gdzie można usiąść, przyglądać się wyczynom skateowców. W ramach elementu należy wykonać: 1. Podkład betonowy zbrojony siatką konstrukcyjną - grubość warstwy 10 cm. 2. Siedziska betonowe prefabrykowane wg projektu. VI. Tablica informacyjna. W związku z ze złożonym przez Zamawiającego wnioskiem o dofinansowanie zadania ze środków przeznaczanych na operacje w zakresie działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej', objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych – Wykonawca będzie zobowiązany w ciągu jednego miesiąca po przyznaniu dofinansowania (zawarciu przez Zamawiającego z Województwem Kujawsko-Pomorskim umowy o dofinansowanie) - do ustawienia tablic informacyjnych w miejscu budowy – zgodnie z wytycznymi określonymi w „Księdze Wizualizacji Znaku Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2010” wydanej przez Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 26.10.2016 roku w Warszawie – dostępnej na stronie: http://www.mojregion.eu/files/RYBY/ Ksiega%20wizualizacji/26_10_2016_Ksiega%20Wizualizacji%20znaku%2020142020_wer.%201.1. pdf. Poza ustawieniem tablicy informacyjnej Wykonawca będzie również zobowiązany do jej utrzymania w należytym stanie przez okres trwałości projektu. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca będzie zobowiązany wymienić lub odnowić. Treść tablicy informacyjnej zostanie przedłożona do akceptacji Zamawiającemu przed jej wykonaniem i zamontowaniem. Koszty związane z ustawieniem tablicy informacyjnej należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wszystkie wybudowane elementy muszą zostać przez uprawnionego geodetę zinwentaryzowane i naniesione na archiwalne mapy zasadnicze będące w zasobach Starostwa Nakielskiego. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki na gruntach będących własnością Zamawiającego stanowią własność Wykonawcy i winny być przez niego zagospodarowane poza miejscem realizacji inwestycji i utylizowane. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki przy usuwaniu kolizji z sieciami uzbrojenia technicznego gruntu, będących własnością gestorów istniejących sieci uzbrojenia technicznego gruntu stanowią własność gestorów sieci – odpowiednio i winny być przez niego zagospodarowane poza miejscem realizacji inwestycji zgodnie z zaleceniami gestora sieci: zdane właścicielowi lub utylizowane. Materiały z rozbiórki, które podlegają utylizacji przez Wykonawcę powinny być zdane do utylizacji za pokwitowaniem przez uprawnione do tego firmy, posiadające stosowne zezwolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 25.000,00 złotych, ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku”. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 4, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 litera a), b), c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 litera a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 litera b) i c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach