Przetargi.pl
Budowa budynku użyteczności publicznej dla świadczenia usług społecznych w Podgórzynie

Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 58-562 Podgórzyn, Żołnierska 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757548101, 757548119
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
    Żołnierska 14
    58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757548101, 757548119
    REGON: 230821718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku użyteczności publicznej dla świadczenia usług społecznych w Podgórzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej o funkcji strażnicy ochotniczej straży pożarnej, świetlicy wiejskiej, biblioteki i przychodni zdrowia wraz z infrastrukturą towarzyszącą.Zaprojektowano budynek o urozmaiconym rzucie. Budynek posiadać będzie trzy przenikające się bryły.Obiekt nie posiada podpiwniczenia.Parterowa bryła (część wschodnia) to strażnica straży pożarnej z częścią garażową.Dwie dwukondygnacyjne bryły to:• biblioteka, zaplecze kuchenne świetlicy i pokoje gościnne (część centralna), do której przylega (od strony południowej) parterowa sala świetlicy,• przychodnia zdrowia (od strony zachodniej).Wszystkie bryły obiektu przykryte będą płaskimi stropodachami. Na stropodachu parterowej bryły sali świetlicy zaprojektowano taras, dostępny z trzech pokoi gościnnych.Wysokość obiektu od poziomu terenu przy najniżej położonym wejściu do budynku, czyli wejściu do strażnicy straży pożarnej, do najwyżej położonego punktu stropodachu znajdującego się bezpośrednio nad pomieszczeniamiprzeznaczonymi na pobyt ludzi wynosi: 8,22 m.Długość obiektu wynosi: 52,16 m.Szerokość obiektu wynosi: 38,01 m.Kubatura: 6201,20 m3Powierzchni zabudowy: 1016,45 m2Powierzchnia całkowita: 1465,62 m2Powierzchnia użytkowa: 1193,56 m2Liczba kondygnacji użytkowych wynosi: 2 (parter i piętro).Budynek nie posiada podpiwniczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 0/100)2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3) Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – Gmina Podgórzyn: Bank BNP Paribas nr konta 50 2030 0045 1110 0000 0102 1100 z dopiskiem „Wadium – Budynek użyteczności publicznej – nr postępowania GP.271.24.2.2023. Wadium uważa się za wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego.4) Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym na: Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej za pośrednictwem ePUAP /Podgorzyn/SkrytkaESP5) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium przed upływem terminu, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp zostanie odrzuconana podstawie art.126 ust.1 pkt.14 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu,- spełniają warunki udziału w postępowaniu.2) Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresieOcena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 10.1) Tomu I SWZ.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 10.1) Tomu I SWZ.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (jeden milion PLN)4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz wykazać doświadczenie w wykonaniu zamówień jn:a) Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodniez przepisami Ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz.1333z późn. zm.), lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy.b) Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlanedo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodniez przepisami Ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz.1333z późn. zm.), lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych,c) Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlanedo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych, bez ograniczeń, zgodnie z przepisami Ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz.1333 z późn. zm), lub odpowiadająceim równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych,Uwaga:1. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz.1333 .z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.. j. Dz. U.z 2020 r. poz. 220).2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie zawodowe Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.d) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył,co najmniej, jedno (1) zamówienie, polegające na budowie budynku użyteczności publicznej w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, gdzie całkowita wartość zamówienia wynosiła co najmniej 3.000.000,00 zł netto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach