Gmina Baranów Sandomierski ogłasza przetarg
- Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, Gen. Leopolda Okulickiego 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158118581 , fax. 158118582
- Data zamieszczenia: 2023-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów Sandomierski
Gen. Leopolda Okulickiego 1
39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
tel. 158118581, fax. 158118582
REGON: 830409152 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa budynku usługowo-handlowego zlokalizowanego w miejscowości Wola Baranowska” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku usługowo-handlowego zlokalizowanego w miejscowości Wola Baranowska” w szczególności obejmujący:1) rozbiórkę istniejącego budynku na podstawie dokumentacji projektowej „Rozbiórki budynku ośrodka zdrowia” na działce nr ewid. 2741/2 przed scaleniami gruntów (działka nr ewid. 2035/1 po scaleniach), stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji;2) budowę budynku usługowo-handlowego na działce nr ewid. 2741/2 przed scaleniami gruntów (działka nr ewid. 2035/1 po scaleniach) na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem opisu uzupełniającego przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji;3) uzyskanie nowych warunków na przebudowę istniejącego przyłącza gazowego oraz jego wykonanie;4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie w części określonej w opisie uzupełniającym przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt rozbiórki budynku, dokumentacja projektowa, opis uzupełniający przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.3. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.5. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.11. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażyć obiekty w niezbędne oznakowanie i sprzęt niezbędny do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie powinno być poprzedzone uzyskaniem przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych upoważnień w tym zakresie.15. Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona przy parkingu kościelnym w związku z powyższym realizacja przedmiotowej inwestycji nie może powodować utrudnień korzystania z parkingu od strony drogi wojewódzkiej w szczególności w dni świąteczne i w czasie nabożeństw kościelnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Zamkowej 3C w Jarosławiu
Dodano: 2024-05-17 - Budowa żłobko-przedszkola w miejscowości Chwałowice
Dodano: 2024-05-15 - Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-14 - „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza”
Dodano: 2024-05-14 - Remont części pomieszczeń na poziomie +1, +2 i +4 oraz remont poszycia dachowego na budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2024-05-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWORZENIU LABORATORIUM SIECI 5G W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 20
Dodano: 2024-05-14 - Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych, ul. P. Skargi 3 – modernizacja budynku
Dodano: 2024-05-14 - Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
Dodano: 2024-05-13 - Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Dodano: 2024-05-09