Przetargi.pl
Budowa budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej - III etap: dostawa i montaż zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej

Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7131367 , fax. 085 7131349
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej
    ul. Traugutta 2 2
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 085 7131367, fax. 085 7131349
    REGON: 00052880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej - III etap: dostawa i montaż zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające budowie budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej - III etap: dostawa i montaż zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej do budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Torowej: 1) zadaniem Wykonawcy będzie w szczególności: a) dostawa i montaż okien aluminiowych np. systemu REYNAERS CS77 HI (lub równoważnych o nie gorszych parametrach) o pow. do 1,5 m2 oszklonych na budowie (20 szt.) - ok. 22,2 m2, b) dostawa i montaż okien aluminiowych np. systemu REYNAERS CS77 HI (lub równoważnych o nie gorszych parametrach) o pow. do 2,0 m2 oszklonych na budowie (3 szt.) - ok. 5,2 m2, c) dostawa i montaż okien aluminiowych np. systemu REYNAERS CS77 HI (lub równoważnych o nie gorszych parametrach) o pow. do 3,0 m2 oszklonych na budowie (54 szt.) - ok. 127,5 m2, d) dostawa i montaż ścianek aluminiowych np. systemu REYNAERS CW50 SC (lub równoważnych o nie gorszych parametrach), fasadowych na konstrukcji stalowej, oszklonych na budowie (8 szt.) - ok. 140,5 m2, e) dostawa i montaż drzwi aluminiowych np. systemu REYNAERS CS77 HI (lub równoważnych o nie gorszych parametrach), jednoskrzydłowych, oszklonych na budowie (5 szt.) - ok. 15,8 m2, f) dostawa i montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych np. systemu REYNAERS CS77 HI (lub równoważnych o nie gorszych parametrach) oszklonych na budowie (2 szt.) - ok. 11,4 m2, g) dostawa i montaż wrót segmentowych, podnoszonych, systemowych stalowych, ocieplanych do garaży, (1 szt.) - ok. 10,3 m2, h) współczynnik przenikania ciepła dla pakietów szybowych nie większy niż 50proc. (0,5); 2) szczegółowy opis techniczny przedstawiający wymagania dotyczące stolarki zewnętrznej zawiera projekt wykonawczy - stolarka zewnętrzna - aneks zawarty w załącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa; 3) szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji: a) dokumentacje projektowe, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) przedmiary robót (które należy traktować jako materiał pomocniczy), użyte w powyższych dokumentach znaki towarowe, patenty, nazwy własne itp. można zastąpić materiałami równoważnymi o nie gorszych parametrach; 4) konieczność wykonania badań i odbiorów technicznych poszczególnych elementów realizowanej inwestycji leży po stronie Wykonawcy; 5) użyte do budowy materiały powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiadać wymaganiom określonym w projektach budowlanych; Uwaga: 6) w poprzednich etapach realizacyjnych wykonano montaż okien połaciowych oraz odstąpiono od wykonywania montażu stolarki okiennej do pomieszczeń technicznych i socjalnych w podpiwniczeniu budynku; 7) dokładne wymiary profili i szczegółowe rozwiązania stosować po uwzględnieniu zastosowanego systemu i konsultacji z producentem; 8) zaleca się dokonanie obmiarów z natury otworów przewidzianych do zabudowy stolarki okiennej i drzwiowej przed jej wykonaniem; 9) budynek przewidziany w kolejnym etapie do wykonania izolacji cieplnej metodą lekką-mokrą. 2. Wymagania organizacyjne: 1) końcowe rozliczenie nastąpi na podstawie faktury (rachunku) z 30-dniowym terminem płatności, którą Wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez uwag; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia 3. Wymagania dot. gwarancji jakości wykonania przedmiotu zamówienia: 1) roboty montażowe - gwarancja na okres 60 miesięcy, z wyłączeniem materiałów wbudowanych, których okres gwarancji określono w pkt. 2; 2) ściana osłonowa i elementy okienno-drzwiowe (zewnętrzne): a) powłoka lakiernicza - 10-letnia gwarancja na: powłokę, przyczepność powłoki, odporność na złuszczanie i tworzenie się pęcherzy, odporność na korozję włącznie z korozją nitkową, odporność na promieniowanie ultrafioletowe, utratę koloru i połysku przekraczające określone tolerancje zgodne z przepisami Qualicoat w kolorze RAL 7036; b) izolacja - 10-letnia gwarancja na: trwałość połączenia pasków poliamidowych i aluminium. zachowanie właściwości termicznych i mechanicznych izolacji w granicach określonych wymaganiami technicznymi; c) akcesoria, uszczelki i profile z tworzyw sztucznych - 10-letnia gwarancja na właściwości, funkcjonalność i kształt, w granicach określonych wymaganiami technicznymi, lakierowanie identyczne jak dla profili, d) 5-letnia gwarancja na części ulegające zużyciu, ważna tylko w przypadku standardowych i typowych warunków eksploatacji; 3) Wykonawca omawianego zakresu winien posiadać potwierdzoną autoryzację systemu w celu zapewnienia ostatecznej gwarancji systemowej dla wykonanych konstrukcji; 4) okres gwarancji liczony jest od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu końcowego. 4. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które przyspieszą ukończenie robót. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach, w szczególności gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności: 1) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 2) zmiany w wymaganiach parametrycznych urządzeń w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, 3) zmiany spowodują racjonalniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszczając wprowadzenie zmian sposobu wykonania zamówienia, zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach nie dopuszcza możliwości zmian w dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę oraz wysokości wynagrodzenia. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach