Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy Nadleśnictwa Oborniki Śląskie

Nadleśnictwo Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Wrocławska 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 310 57 60 , fax. 0-71 310 57 61
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Oborniki Śląskie
    ul. Wrocławska 12 12
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 310 57 60, fax. 0-71 310 57 61
    REGON: 93102403700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_oborniki_slaskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy Nadleśnictwa Oborniki Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu budynku świetlicy Nadleśnictwa Oborniki Śląskie, przy ul. Wrocławskiej 12, 55-120 Oborniki Śląskie, w zakresie: rozbiórki budynku gospodarczego, budowy budynku świetlicy wraz z instalacjami branży sanitarnej i elektrycznej , wykonaniem przyłączy (wodne, kanalizacyjne, gazowe), zagospodarowaniem terenu, Wykonawca zobowiązany jest wykonać Przedmiot Umowy z najwyższą starannością wymaganą przy realizacji robot budowlanych oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę z dnia 22.01.2016, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Umową, obowiązującymi przepisami prawa, w tym normami związanych z wykonywaniem robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w niniejszej dokumentacji towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanych w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego spełniają wymagania określone przez autora niniejszego opracowania. Zamawiający przyjmuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 j.t.).), ustawą z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2014 r. poz. 121 j.t.), ustawą z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 j.t.) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny również do: stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz.883 j.t.); zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich pomiarów, badań, prób oraz odbiorów wraz z dokumentacją powykonawczą; odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa; utrzymanie terenu robót w należytym stanie i usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadków; zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym także z istotnymi postanowieniami treści umowy w sprawie zamówienia publicznego, sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia i uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu oferty) części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr rachunku: 23 1020 5297 0000 1302 0001 0660 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz będzie zdeponowane w kasie w siedzibie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako beneficjenta wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji dla niniejszego postępowania należy wskazać Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ustawy w Pzp. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.06.2016 r. r., do godziny 9:00, z dopiskiem: Wadium w postępowaniu SAZ.270.1.1.2016. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_oborniki_slaskie/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach