Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalem usługowym na parterze z wykonaniem zagospodarowania terenu, przyłączy technicznych oraz budową wiaty śmietnikowej

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    ul. Wigierska 32
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalem usługowym na parterze z wykonaniem zagospodarowania terenu, przyłączy technicznych oraz budową wiaty śmietnikowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przy ul. Mikołaja Reja na dz. o nr geod. 22065/4, 22066/3, 22067/2 w Suwałkach budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalem usługowym na parterze z wykonaniem zagospodarowania terenu w zakresie: nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, 31 miejsc postojowych, placu zabaw, przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, linii oświetleniowej i budową wiaty śmietnikowej oraz rozbiórki istniejących fundamentów poniżej poziomu terenu pozostałych po robotach rozbiórkowych budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych, w wyniku którego powstanie 28 lokali socjalnych. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje rozbiórki istniejących budynków (mieszkalnego i dwóch gospodarczych) objętych projektem budowlanym stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Roboty rozbiórkowe zostaną wykonane wg odrębnego zamówienia z wyłączeniem rozbiórki elementów podziemnych, które należy usunąć podczas prowadzenia robót związanych z budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego objętego niniejszym zamówieniem. Z materiałami uzyskanymi podczas rozbiórki należy postępować zgodnie z informacjami zawartymi w opisie technicznym do projektu rozbiórki. Budowa obejmuje obiekt o 4 kondygnacjach nadziemnych mieszkalnych, całkowicie podpiwniczony w części mieszkalnej, ze zblokowanym lokalem usługowym jednokondygnacyjnym niepodpiwniczonym wraz z wyposażeniem. Budynek w kształcie litery L, o zewnętrznych wymiarach 33,16 m x 30,50 m, posiada 3 sekcje mieszkalne, z lokalem usługowym o zewnętrznych wymiarach 12,20 m x 9,50 m. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej częściowo prefabrykowanej. Układ ścian – mieszany. Dach w postaci stropodachu ocieplanego pogrążonego. Wejście do klatek schodowych odbywać się będzie bezpośrednio z poziomu przyległego chodnika, połączonego z ciągiem pieszo-jezdnym, który jest powiązany z ulica dojazdową oraz zespołem parkingowym. Na terenie parkingu wydzielone zostało miejsce pod budowę wiaty śmietnikowej, a na terenie zieleni miejsce pod plac zabaw o nawierzchni trawiastej. Na działkach o nr geod. 22064/2 i 22063/3 przewiduje się wykonanie przyłączy: kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Budynek składa się z: - 4 kondygnacji nadziemnych, - 3 klatek schodowych, - 28 lokali mieszkalnych, - 28 komórek lokatorskich w piwnicy, - pomieszczeń gospodarczych i pomieszczeń technicznych w piwnicy, - 1 lokalu usługowego przyziemnego (zblokowany z budynkiem mieszkalnym). wyposażony między innymi w: - instalacje wod.-kan. i c.w.u. - instalacje c.o. - instalacje elektryczne - instalacje teletechniczne - instalacje domofonowe, telefoniczne, telewizyjne. Dane charakterystyczne obiektu: - pow. całkowita netto - 2 168,00 m2 , w tym: pow. całkowita netto lokalu usługowego 87,97 m² - kubatura – 8 575,70 m3 - powierzchnia zabudowy budynku – 671,28 m2 W zakres zagospodarowania terenu wchodzi: - oświetlenie, - wiata śmietnikowa, - ciągi pieszo-jezdne, - tereny zielone, - plac zabaw, - miejsca postojowe - 31 sztuk. Uwaga: Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, nie naruszą postanowień decyzji, uzgodnień i warunków technicznych uzgodnionych na etapie projektowym, a także nie stanowią istotnego odstąpienia od dokumentacji projektowej. 2. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 65/2017 z dnia 17.03.2017 r., w tym udostępnioną przez Zamawiającego wielobranżową dokumentacją projektową stanowiącą integralną część ww. pozwolenia pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalem usługowym na parterze z wykonaniem zagospodarowania terenu w zakresie: nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, 31 miejsc postojowych, placu zabaw, przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, linii oświetleniowej i budową wiaty śmietnikowej oraz rozbiórką obiektów istniejących: budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego, w wyniku którego powstanie 28 lokali socjalnych” specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: SIWZ, projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, pozwolenia, pomocniczo: przedmiary robót, branżowe warunki techniczne, zezwolenia, uzgodnienia zwane łącznie „dokumentacją projektową”. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia drzew kolidujących z inwestycją w ilości 2 szt. oraz do nasadzenia 6 szt. drzew gatunku dąb szypułkowy o obwodzie pnia na wysokości 100 cm minimum 14 cm. Nasadzenia należy wykonać w obrębie nieruchomości będących w zarządzie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. na terenie miasta Suwałki. O planowanym przeprowadzeniu powyższych nasadzeń, Wykonawca pisemnie powiadomi Zamawiającego wraz z podaniem na mapie lokalizacji drzew. Akceptacja planu nasadzeń nastąpi w formie pisemnej przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wymaga aby wszystkie nowo posadzone drzewa mocowane były za pomocą taśm, kotw stabilizujących do odpowiedniej wielkości w stosunku do wysokości drzew drewnianych palików. Dodatkowo wymagane jest zabezpieczenie drzew w system mocowania podziemnego, elementy napowietrzające i nawadniające. 5. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia wszystkich planowanych prac i przewidywanych kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w dokumentacji projektowej lub z niej wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i dokumentacją projektową decydująca dla ustalenia zakresu robót jest dokumentacja projektowa. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, że nie uwzględnił on elementów opisanych w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca może na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu zdobycia dodatkowych informacji do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Wymagana minimalna długość okresu gwarancji jakości i rękojmi to: - 60 miesięcy na elementy konstrukcyjne, - 36 miesięcy na pozostałe roboty, - zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta na zamontowane maszyny i urządzenia, licząc od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót. 8. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 9. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik Nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.zbm.suwalki.pl w formie plików do pobrania dokumentację projektową wraz z załącznikami. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł. ( słownie złotych : sto tysięcy.-). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 6 lutego 2018 r. do godz. 10:00 w jednej z n/w form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach