Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno-biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku - III etap

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Parkowa 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 520 21 48 , fax. 0-87 520 21 48
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
    ul. Parkowa 7 7
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 520 21 48, fax. 0-87 520 21 48
    REGON: 51950279000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olecko.piw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno-biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej - Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku - III etap, o niżej wymienionych parametrach: -powierzchnia projektowanej zabudowy - 291 m2, -powierzchnia użytkowa projektowana - 628,5 m2 (w tym powierzchnia garażu 107,7m2), -kubatura projektowana - ok. 2852 m3. Zakres robót niniejszego postępowania obejmuje: -roboty na placu budowy, -wykonanie elewacji budynku wraz z montażem ślusarki balkonowej, -wykonanie posadzki w garażu w tym wykonanie hydro i termo izolacji oraz uzbrojenie jej ururowaniem instalacji sanitarnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00zł. (siedem tysięcy zł. 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu na konto bankowe Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddz. Olsztyn nr 30 1010 1397 0085 5613 9120 0000 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Termin wniesienia wadium w pieniądzu do dnia 12.05.2014r. Wadium w pieniądzu uznane zostanie za wniesione w terminie, jeżeli do wskazanej daty zostanie zaksięgowane na wskazanym koncie Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie wniesione musi być łącznie z ofertą (zapakowane w oddzielnej kopercie z napisem wadium). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Na wniosek wykonawcy wadium może być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olecko.piw.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach