Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjnego MPGK Krosno Sp. z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 368 311 , fax. 134 368 678
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.
    ul. Fredry 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 368 311, fax. 134 368 678
    REGON: 37037410700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ekrosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjnego MPGK Krosno Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego wraz z budową miejsc postojowych przy ul. Fredry w Krośnie obejmująca min.: • budowę budynku biurowego, • budowę sieci i instalacji zapewniających prawidłowe funkcjonowanie budynku w tym instalację fotowoltaiczną, • budowę zjazdu i miejsc postojowych, • urządzenie terenów zielonych i budowę ogrodzenia. Budynek biurowy: - powierzchnia zabudowy - 1035,80 m2 - powierzchnia użytkowa - bez komunikacji i sanitariatów -1319,40 m2, - powierzchnia użytkowa - łączna -1755,00 m2, - kubatura - 5265,00 m3, - wysokość kalenicy - 9,67 m, 2. Zakres robót: - kompleksowe roboty budowlano - instalacyjne, - przyłącza, - drogi i place, - ogrodzenie, - oświetlenie zewnętrzne, - roboty rozbiórkowe, - urządzenie terenu, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowo - wykonawczej i kosztorysowej. 4. Realizacja niniejszego zamówienia nie obejmuje robót budowlanych określonych w przedmiarze robót - branża elektryczna II etap za wyjątkiem fotowoltaiki. Wycena branży elektrycznej powinna obejmować etap I wraz z instalacją fotowoltaiczną. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w II etapach: Etap I - Budowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą niezbędną do użytkowania budynku za wyjątkiem robót określonych w etapie II. Termin wykonania obejmuje czas realizacji oraz czas na dokonanie wszelkich poprawek, uzgodnień, opinii i czynności odbioru. Wykonawca jest zobowiązany w niniejszym terminie uzyskać na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie nowo wybudowanego budynku, aby możliwe było prowadzenie działalności Spółki zgodnie z przeznaczeniem budynku. Etap II - Rozbiórka dotychczasowej siedziby Zamawiającego wraz z zagospodarowaniem terenu nowo wybudowanego budynku zgodnie z dokumentacją projektową (np. parkingi, place zieleni itp.). 6. Zamawiający informuje, że w terminie do 6-mcy od dnia otrzymania prawomocniej decyzji na użytkowanie obiektu opuści dotychczasową siedzibę w celu realizacji II etapu inwestycji. 7. Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w SIWZ lub dokumentacji projektowej nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia o zamówieniu, żąda także oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach