Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z boiskiem do piłki plażowej oraz skocznią do skoku w dal przy Gimnazjum Nr 2 w Orzeszu Zawadzie

Miasto Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. +48323248800, fax. +48323248826
    REGON: 276257653
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z boiskiem do piłki plażowej oraz skocznią do skoku w dal przy Gimnazjum Nr 2 w Orzeszu Zawadzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 Przedmiot zamówienia: budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z boiskiem do piłki plażowej oraz skocznią do skoku w dal przy Gimnazjum Nr 2 w Orzeszu Zawadzie Zestawienie powierzchni: Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego: 937,20 m2 Powierzchnia boiska do piłki plażowej: 323,47 m2 Powierzchnia skoczni do skoków w dal: 147,90 m2 Powierzchnia chodników: 45,28 m2 Powierzchnia razem: 1453,85 m2 Forma architektoniczna i funkcja obiektu budowlanego: Boisko wielofunkcyjnym o wymiarach 22,0 x 42,6 m, oraz rozbieg do skoku w dal o wymiarach 1,32 x 23,00 m (długość rozbiegu niewymiarowa ze względu na brak miejsca) będą posiadać nawierzchnię syntetyczną w kolorze ceglastym. Pola bramkowe wykonane w kolorze zielonym. Boisko do piłki plażowej o wymiarach 8,0 x 16,0 m wraz z strefą wokół boiska oraz pole skoku w dal o wymiarach 3,0 x 8,2 m będą posiadać nawierzchnię piaszczystą. Po obwodzie boiska wielofunkcyjnego i skoczni skoku w dal projektowana jest opaska z kostki betonowej szarej o różnych szerokościach. Ponadto projektuje się chodnik komunikacyjny między istniejącą częścią a projektowaną z kostki betonowej. Monitoring - opis techniczny W istniejącym pomieszczeniu budynku zainstalować szafę rack 19” 6 U, wiszącą. Następnie zamontować rejestrator IP wraz z zestawem dyskow twardych oraz rejestrator istniejący. Na spodzie szafy zamontować listwę 9-cio gniazdową.. Wolne miejsca w szafie rack zamaskować płytami wypełniającymi. Przy wejściach do budynku umieścić tabliczki „Obiekt monitorowany”. Okablowanie systemu CCTV. Połączenie kamer z switschem wykonać przewodem UTP 4x2x0,5 kat. 5. Zasilanie kamer (PoE) oraz transmisja obrazu będzie odbywała się po kablu UTP 4x2x0,5 kat 5. Połączenie światłowodowe wykonać kablem światłowodowym w powłoce LS0H. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.4 Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.5. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.7 Warunki gwarancji - min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.8. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: Kategoria robót 45212200-8 Roboty w zakresie budowy obiektów sportowych Dodatkowy przedmiot: Kategoria robót: 45111000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kategoria robót 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kategoria robót: 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kategoria robót: 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 1.9 Podwykonawcy: 1.9.1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.9.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.9.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.9.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.9.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.9.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.10. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.11. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika robót, m.in. czynności związane z układaniem nawierzchni sportowych- poliuretanowych, czynności związane z pracami ziemnymi przygotowanie tereny pod budowę, czynności betonowania, czynności brukarskie, czynności montażowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach