Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 27 21 416; 27 21 417 , fax. 42 6367980
- Data zamieszczenia: 2018-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
ul. Ks. Skorupki 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 27 21 416; 27 21 417, fax. 42 6367980
REGON: 00000100855997 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosirl.bip.eur.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Odrowąża 12 w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego. Jest to realizacja zadania nr 2233591 „Stworzenie boiska wielofunkcyjnego i siłowni zewnętrznej przy ul. Odrowąża 12” Zakres obejmuje: - Rozbiórkę istniejącej nawierzchni poliuretanowej - Makroniwelację w granicach działek - Wykonanie podbudowy nowego boiska wielofunkcyjnego - Wykonanie boiska do gier zespołowych - nawierzchnia natryskowa poliuretanowa - Piłkochwyty, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej - Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Roboty należy prowadzić zgodnie z przekazaną dokumentacją, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) dokumentacji projektowo-kosztorysowej - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 3.3 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3.4 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty związane z wykonaniem zamówienia. Zakres prac osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 200,00 zł. (słownie: pięć tysięcy dwieście zł ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://mosirl.bip.eur.pl), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) – gr. Gm. Sokolniki – Niwiska II – Niwiska, Niwiska - Galewice”
Dodano: 2024-05-27 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
Dodano: 2024-04-30 - Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa stref wejściowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Zgierzu wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-02-22 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2024-02-15 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2023-11-24 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2023-10-26 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2023-09-07 - Remont odcinka drogi gminnej Nr 108019E z Dłutowa do Orzku, przebudowa ul. Księżycowej w Dłutowie
Dodano: 2022-07-22 - Utworzenie klubu dziecięcego w Gminie Galewice
Dodano: 2021-03-10