Przetargi.pl
Budowa boiska przy SP w Niegosławicach w ramach zadania inwest. pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Lubczy i przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach”-II przetarg

GMINA WODZISŁAW ogłasza przetarg

  • Adres: 28-330 Wodzisław, ul. Krakowska 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WODZISŁAW
    ul. Krakowska 6
    28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010850
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska przy SP w Niegosławicach w ramach zadania inwest. pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Lubczy i przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach”-II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska przy SP w Niegosławicach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Lubczy i przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach”.Inwestycja jest dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.2. W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi:1) Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i oświetleniem, utwardzeniem terenu oraz obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach.2) Przebudowa napowietrznej linii elektroenergetycznej 15 kV na kablową – doziemną linię elektroenergetyczną 15 kV.3) Wykonanie i umieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych, obowiązującymi beneficjentów programów dofinansowanych z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych dostępnymi pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja. Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej (gr. min. 3 mm) i zamontować na dwóch słupkach metalowych o śr. min. 60 mm (mocowanie w 4 punktach). 4) Wykonanie i umieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, regulaminu korzystania z boiska szkolnego. Regulamin należy wykonać z płyty kompozytowej (gr. min. 3 mm, format min. A3) i zamontować na terenie boiska.3. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową: 1) Projekt budowlano-wykonawczy pt. „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i oświetleniem, utwardzeniem terenu oraz obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach”. Dodatkowo należy wycenić oraz zamontować trzecią linkę stalową przy piłkochwytach. Linka stalowa ocynkowana o średnicy min. 3 mm i długości ok. 153 m ma przebiegać przez środek piłkochwytów.2) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy linii napowietrznej SN 15 kV kolidującej z proj. inwestycją: „Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w m. Niegosławice, gm. Wodzisław”. Na realizację projektu Zamawiający uzyskał dnia 13.12.2021r. pozwolenie na budowę.4. Z uwagi na wykonywanie robót na działce szkolnej w bezpośrednim sąsiedztwie budynku Szkoły Podstawowej w Niegosławicach, Wykonawca musi zadbać o odpowiednie zabezpieczenie placu budowy oraz bezpieczeństwo w trakcie robót, dostaw, przejazdów i innych komplikacji. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:1) Opisem przedmiotu zamówienia,2) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 677/2021 z dnia 13.12.2021r.,3) Zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,4) Pozwoleniami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania umowy,5) Zawartymi przez Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, umowami przyłączeniowymi z zarządcami sieci, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia,6) Obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Załączony do SWZ przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą i nie jest podstawą do wyceny. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) przygotowanie placu budowy wraz z wytyczeniem geodezyjnym obiektów,2) wykonanie wszystkich niezbędnych czynności koniecznych do realizacji robót, m.in. przygotowanie zaplecza technicznego budowy, drogi technologicznej, ogrodzenie placu budowy, wykonanie przyłączy a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń i urządzeń dla wykonania tych obiektów tymczasowych oraz poniesienie kosztów i opłat z tego tytułu,3) wykonanie robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy (ze szczególnym uwzględnieniem bliskiego sąsiedztwa budynku szkoły), utrzymania placu budowy a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowanie terenu;4) oznakowanie budowy,5) odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, ogrodzenia,6) zagospodarowanie terenu inwestycji,7) wykonanie pomiarów elektrycznych linii kablowej,8) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wszystkich elementów inwestycji (dla Zamawiającego: 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej do odczytu),9) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej (w tym dokumentacja powykonawcza i inwentaryzacja geodezyjna), 10) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu poprzedniego terenu inwestycji,11) dokonanie wszelkich uzgodnień i zgłoszeń oraz współpraca z PGE Dystrybucja S.A. w zakresie oświetlenia oraz przebudowy linii napowietrznej,12) zgłoszenie do PGE Dystrybucja S.A. odbioru końcowego robót polegających na Przebudowie linii napowietrznej sN 15 kV kolidującej z proj. inwestycją,13) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie przebudowy linii napowietrznej oraz wszelkich niezbędnych opinii właściwych instytucji nie wnoszących sprzeciwu do użytkowania wybudowanego obiektu.8. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by sporządzić ofertę i wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową i uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Gwarancja i rękojmia za wady. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczy się od dnia odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd gwarancyjny obiektu obejmujący m.in. konserwację oraz serwis dostarczonych, zamontowanych lub zainstalowanych urządzeń, materiałów, produktów, wyrobów, systemów, instalacji i wyposażenia z częstotliwością wymaganą przez ich producentów dla zachowania gwarancji i bezusterkowej eksploatacji obiektu, jednak nie rzadziej niż jeden raz na rok. Koszty przeglądów gwarancyjnych, serwisu, konserwacji oraz koszty materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu ponosi Wykonawca.10. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia następujących rodzajów gwarancji:1) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę). Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy.2) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na wykonaną nawierzchnię poliuretanową. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonaną nawierzchnię poliuretanową wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonaną nawierzchnię poliuretanową stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na wykonaną nawierzchnię poliuretanową.3) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zainstalowane artykuły i sprzęt sportowy oraz meble uliczne. Okres gwarancji na ww. elementy wynosi 24 miesiące. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa niż 24 miesiące to Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez producenta urządzeń lub wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach