Przetargi.pl
BUDOWA BIEŻNI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BIEŻNI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa bieżni sportowej przy Zespole Szkół Nr 3 w Lęborku. o szerokości 5,0m i długości 68 m, o nawierzchni poliuretanowej, ograniczonej obrzeżem betonowym wraz z zeskokiem (piaskownicą) o wymiarach 7x3 m wypełnionym piaskiem o frakcji 0-0,5 mm, ograniczonym obrzeżem gumowym; 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Przedmiot zamówienia w zakresie budowy bieżni należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. Dokumentacją projektową opracowaną przez Nord Projekt Consulting ul. Wrocławska 7, 84-230 Rumia pn. Budowa boiska przy Zespole Szkół Nr 3: a) Projekt budowlany - Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 8 do SIWZ; c) Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.1.2. Zapisami niniejszej SIWZ; 2.2. Zakres zadania obejmuje budowę samej bieżni z zeskokiem. Pozostałe obiekty sportowe (boisko wielofunkcyjne), wyposażenie sportowe i elementy zagospodarowania terenu (powierzchnia utwardzona) nie są objęte zakresem zamówienia. 2.3. Należy skrócić długość bieżni od północnego-wschodu do 68 m i przesunąć piaskownicę o 4 m w stronę południowo-zachodnią. 2.4. Dodatkowo należy wykonać nawierzchnię utwardzoną z kostki betonowej gr. 6 cm, lokalizowaną na początku i na końcu bieżni, o powierzchni ok. 77 m2, ograniczoną obrzeżem betonowym na ławie bez oporu (około 36 mb obrzeża). 2.5. Należy dostarczyć i zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2 ławki o konstrukcji stalowej ocynkowanej z drewnianymi siedziskami, bez oparć; 3. Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających); c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca; e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją; f) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; g) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego; h) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów; i) obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg na jej uciążliwość); j) dojścia do budynków należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP; k) miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową; l) zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie materiału pochodzącego z demontażu (m.in. krawężniki betonowe itp.). Po przekazaniu terenu do realizacji komisyjnie zostanie określona ilość materiału do odzysku, który winien być oddany do dyspozycji Szkoły; 4. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni sportowej muszą spełniać następujące normy: a) Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) nie występowanie niedoskonałości nawierzchni (niedopuszczalne są bąble, purchle, pęknięcia, pęcherzyki, szczeliny, rozwarstwienia) b) równości nawierzchni (brak wypukłości lub wgłębień - różnice poziomu mierzone łatą długości 3 m w linii prostej nie mogą być większe od 6 mm, a mierzone łatą długości 1 m w linii prostej nie mogą być większe od 3 mm, w jakiejkolwiek pozycji lub kierunku, niedopuszczalne są wypukłości lub wgłębienia (maksimum 1 mm przy uskokach w nawierzchni) c) jednolitego koloru na całej powierzchni, którego odcień może się zmienić przy mokrej nawierzchni, przy stosowaniu dowolnego systemu oceny kolorów. W przypadku wykonania nawierzchni bieżni lub rozbiegów z nawierzchni o różnych kolorach wymagania jednolitego koloru dotyczy koloru na danym torze lub części rozbiegu, wykonanego z określonego koloru. d) odporności koloru powierzchni na działanie promieni słonecznych 6. Do oferty dołączone muszą być próbki rodzaju nawierzchni o wymiarach min. 10x10 cm z metryką określającą nazwę producenta oraz typ oferowanej nawierzchni. 7. Zamawiający dopuszcza również nawierzchnie poliuretanowe typu natrysk. 8. Bieżnie wykonać w kolorze ceglasto - czerwonym. 9. W nawierzchniach zaprojektowanych na podbudowie z kruszywa łamanego należy zastosować następujące warstwy: warstwa ET o grubości 3,5 cm, na niej nawierzchnia poliuretanowa o grubości 1,3 cm. 10. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 11. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 12. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 13. 13.1.Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 13.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 13.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 14. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 15. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. 16. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. 16.1. Obowiązkiem Zamawiającego jest przeprowadzenie archeologicznych badań ratowniczych o charakterze nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z budową obiektów sportowych przy ZS3 na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr: 93/13 z dnia 09.10.2013r. 16.2. Ww. badania mogą wydłużyć realizację zadania. Przedłużenie prac spowodowane prowadzeniem badań archeologicznych do 5 dni nie powoduje konieczności zmiany terminu zakończenia realizacji robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA BIEŻNI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W LĘBORKU 4. 4.1.W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 26.05.2014 r. do godziny 09.45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 6.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zwróci wadium: 7.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ustawy Pzp niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach