Przetargi.pl
Budowa 4 dróg na terenie Gminy Chojnice

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 972 129 , fax. 523 973 559
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 972 129, fax. 523 973 559
    REGON: 9235126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 4 dróg na terenie Gminy Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 „Budowa ul. Astrów, Różanej i Bratków w miejscowości Charzykowy”. Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu: a) jezdni o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; b) ustawieniu oporników/krawężników na ławie betonowej C12/15 z oporem; c) rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni. Podstawowe parametry projektowanej jezdni: a) szerokość jezdni zmienna od 3,00 do 6,00 metrów; b) spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2,00%; c) spadek poprzeczny poboczy 6,00-8,00%; d) powierzchnia jezdni: ul. Astrów – 1036 m², ul. Bratków – 267 m², ul. Różana – 1617 m² Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji, na którą składa się: ▪ Projekt budowlany- szt. 1; ▪ Przedmiar robót - szt. 1; ▪ Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) - szt. 1. Część 2 „Budowa ul. Willowej w miejscowości Charzykowy”. Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu: a) jezdni o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; b) przebudowie istniejącego chodnika z płyt betonowych; c) wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego. Podstawowe parametry projektowanej jezdni: a) szerokość jezdni zmienna od 6,00 do 8,90 metrów; b) szerokość poboczy 0,75 metra; c) spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2,00%; d) spadek poprzeczny poboczy 6,00-8,00%; e) powierzchnia jezdni 840,30 m²; f) powierzchnia przebudowywanego chodnika 153,01 m²; g) powierzchnia przebudowywanych wjazdów 55,24 m². Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji, na którą składa się: ▪ Projekt budowlany- szt. 1; ▪ Przedmiar robót - szt. 1; ▪ Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) - szt. 1. Część 3 „Budowa ul. Kasztanowej w miejscowości Charzykowy” Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu: a) jezdni o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; b) wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego. Podstawowe parametry projektowanej jezdni: a) szerokość jezdni zmienna od 3,50 do 5,00 metrów; b) szerokość poboczy 0,75 metra; c) spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2,00% oraz jednostronny 2%; d) spadek poprzeczny poboczy 6,00-8,00%; e) powierzchnia jezdni 1217,00 m². Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji, na którą składa się: ▪ Projekt budowlany- szt. 1; ▪ Przedmiar robót - szt. 1; ▪ Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) - szt. 1. Część 4 „Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Powałki” Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu: a) jezdni o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; b) wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego. Podstawowe parametry projektowanej jezdni: a) szerokość jezdni 5,00 metrów; b) szerokość poboczy 0,75 metra; c) spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2,00% oraz jednostronny 2%; d) spadek poprzeczny poboczy 6,00-8,00%; e) powierzchnia jezdni 1513,40 m²; f) powierzchnia poboczy 298,37 m². Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji, na którą składa się: ▪ Projekt budowlany- szt. 1; ▪ Przedmiar robót - szt. 1; ▪ Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) - szt. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł dla części I; 2.500,00 zł dla części II; 3.000,00 zł dla części III; 4.000,00 zł dla części IV. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Więcbork 97 8162 0003 0000 1515 2000 0060; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., Poz. 359 z późn. zm.). 5. Wadium w przypadku Wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z Wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu Wykonawców. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 113 – biuro podawcze lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać: a) sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska); b) bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; c) dokładne określenie przedmiotu postępowania; d) kwota wadium; e) termin ważności; f) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 9. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z obowiązujących przepisów. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a, nr 1b, nr 1c, nr 1d do SIWZ (w zależności od części zamówienia), 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dowód wpłaty wadium, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 5) kosztorys ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 9a, nr 9b, nr 9c, nr 9d (w zależności od części zamówienia) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach