Przetargi.pl
„Budowa 3 domów mieszkalnych wielorodzinnych – budynki B2, B3, B4 wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu w rejonie ulicy Jana Pawła II Polkowice – działka 825/201”

Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 749 33 74 , fax. 076 749 33 70
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Rynek 6
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 749 33 74, fax. 076 749 33 70
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa 3 domów mieszkalnych wielorodzinnych – budynki B2, B3, B4 wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu w rejonie ulicy Jana Pawła II Polkowice – działka 825/201”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech domów mieszkalnych wielorodzinnych: B2, B3, B4 wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Jana Pawła II w Polkowicach – działka 825/201. 2. Zakres podstawowy robót stanowiących przedmiot zamówienia określony w ust. 1 został opisany dokumentami takimi jak: 1) Projekty budowlane - budynki mieszkalne wielorodzinne: B2, B3, B4, 2) Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – budynki B2, B3 i B4 wraz z elementami zewnętrznymi 3) Projekt wykonawczy zagospodarowania działki 825/201 4) Projekt wykonawczy zagospodarowania działki zieleń-mała architektura 5) Projekt wykonawczy zagospodarowania działki – drogi, chodniki 6) Projekty wykonawcze – architektura - budynki: B2, B3 i B4, 7) Projekty wykonawcze – branża konstrukcyjna - budynki: B2, B3 i B4 8) Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – budynki B2, B3 i B4 9) Projekty wykonawcze- instalacje wewnętrzne sanitarne, grzewcze i wentylacyjne – budynki: B2, B3, B4 10) Projekty wykonawcze zagospodarowania działki – przyłącza sanitarne 11) Projekty wykonawcze – instalacje elektryczne wew. – budynki: B2, B3, B4 12) Projekt oświetlenia działki 13) Projekty wykonawcze - detale architektoniczne 14) Przedmiary robót na roboty budowlane - budynki B2, B3, B4 15) Przedmiar robót na montaż okien i drzwi - budynki B2, B3 i B4 16) Przedmiary robót do projektów wewnętrznych instalacji elektrycznych B2, B3 i B4 17) Przedmiar budowlany do projektu oświetlenia terenu 18) Przedmiary do projektów budynków mieszkalnych B2,B3,B4 – instalacje wod-kan, c.o. i gaz 19) Przedmiar budowlany do projektu małej architektury 20) Przedmiar budowlany do projektu drogi chodniki 21) Przedmiar – Siecie i przyłącza sanitarne 22) Dokumentacja geologiczna JPII dz. Nr 825/201 i 825/195, 3. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 i 2: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy), b) zorganizowanie w porozumieniu z Zamawiającym zaplecza i miejsca postojowego dla sprzętu niezbędnego do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, c) oznakowania placu budowy oraz zapewnienia jego pełnej ochrony, zabezpieczenia i bezpieczeństwa, d) doprowadzenie na własny koszt na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych mediów oraz pokrycie kosztów ich poboru, e) uzyskanie zgody na wejście na teren gruntów przyległych do placu budowy, związanych z przejazdem, transportem i składowaniem materiałów budowlanych, f) pokrycie kosztów niezbędnych wyłączeń, uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu umowy, jak również usunięcia awarii oraz kolizji z niezinwentaryzowanymi i nieujętymi w przekazanej dokumentacji urządzeniami, przedmiotami, g) pokrycia kosztów deponowania odpadów na składowisku odpadów pochodzących z terenu budowy, h) odtworzenie nawierzchni zdemontowanych lub uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót budowlanych, i) uczestniczenie wraz z przedstawicielami firm podwykonawczych w naradach zwoływanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub udostępnionym na ten cel zapleczu budowy, j) przygotowanie przedmiotu umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, k) przeprowadzenie wszelkich badań i prób oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, l) przeszkolenie dwóch przedstawicieli Zamawiającego w obsłudze wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń , m) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz z dokumentacją powykonawczą w dwóch egzemplarzach, n) w ciągu 14 dni od daty odbioru końcowego bez wad i usterek usunięcie zaplecza budowy, tj. uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; o) wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia czynności odbioru końcowego przedłoży Zamawiającemu oświadczenia właścicieli gruntów /terenów/ lub zarządców, z którymi sąsiaduje plac budowy (teren robót), lub przez które przechodzi inwestycja o przywróceniu terenów do stanu pierwotnego oraz wymagane ST, SST, Prawem Budowlanym, innymi przepisami oraz niniejszą umową dokumenty odbiorowe, w tym zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: 1) dokumentacja, jakości wyrobów, 2) dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne i higieniczne, karty katalogowe, karty gwarancyjne, itp.), 3) protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; 4) protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. p) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 4. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili min. 60 miesięcy gwarancji, jakości i min. 60 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godz. 11:00 w formie dopuszczalnej uPzp (art. 45 ust.6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: BZ WBK O/Polkowice nr konta 21 1090 2109 0000 0005 5002 9044 Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie zamawiającego najdalej w dniu 27 listopada 2017 r. o godz. 11:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 11 (I piętro – Sekretariat). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Polkowickie TBS Sp. z o.o. ul. Rynek 6, 59-100 Polkowice, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp. 3. Zatrzymanie wadium: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane w § 10 ust. 9. 5. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 pkt a. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z postanowieniami ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach