Przetargi.pl
„Błonia”, dzielnica Paruszowiec-Piaski; zagospodarowanie terenu przy torze rolkowym – monitoring wizyjny

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Błonia”, dzielnica Paruszowiec-Piaski; zagospodarowanie terenu przy torze rolkowym – monitoring wizyjny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu wizyjnego w ramach zagospodarowania terenu przy torze rolkowym „Błonia” w dzielnicy Paruszowiec-Piaski. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji rysunkowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót: - budowa rurociągu kablowego – rura RHDPE 40/3,7 ułożona w ziemi od istniejącej studni kablowej przy przedszkolu nr 3 w Rybniku, ul. Za Torem 3b do słupów oświetlenia toru rolkowego, na których będą zamontowane kamery, - dostawa i zabudowa przy torze rolkowym studni kablowej SKR-1, - budowa linii światłowodowych (kabel jednomodowy 4-włóknowy) - wciąganie kabli światłowodowych do wybudowanego rurociągu od studni kablowej SKR-1 do poszczególnych słupów na których będą zainstalowane kamery, - budowa linii światłowodowej (kabel jednomodowy 24-włóknowy) - wciąganie kabli światłowodowych do wybudowanego rurociągu od nowowzabudowanej studni SKR-1 do istniejącej studni SKR-2 przy przedszkolu nr 3, - wprowadzenie (poprzez istniejącą, wolną rurę RHDPE 40/3,7) kabla światłowodowego 24 włóknowego do szafy Miejskiej Sieci Szerokopasmowej (MSS) znajdującej się w przedszkolu nr 3, - dostawa i instalacja mufy światłowodowej w nowozabudowanej studni SKR-1, spawanie światłowodów, - dostawa i instalacja w istniejącej szafie kompletnej przełącznicy światłowodowej 24xSC, wystawanie na przełącznicy wszystkich włókien, - dostawa i instalacja na wyznaczonych słupach oświetlenia terenu kamer zewnętrznych IP o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w przedmiarze robót, - dostawa i instalacja mediakonwerterów zewnętrznych z PoE (instalacja przy kamerach) oraz media konwerterów wewnętrznych (instalacja w szafie dystrybucyjnej), - wykonanie okablowania w słupach oświetleniowych, tj. ułożenie kabli UTP 4x2x0,5 kat 5e żelowany w peschlu ochronnym od kamer do madiakonwerterów, - uruchomienie zasilania 230 V w istniejących słupach oświetlenia, tj. skrosowanie obwodów, instalacja zabezpieczenia, wykonanie pomiarów (w każdym słupie istnieje stałe napięcie 230 V), - instalacja zasilania kamer po PoE z mediakonweterów (mediakonwertery zasilane w słupach ze stałej, istniejącej fazy), - dostawa i instalacja w istniejącej szafie rejestratora 32 kanałowego wraz z dyskami 6TB, - konfiguracja i uruchomienie monitoringu, - konfiguracja i uruchomienie podglądu z kamer na stanowisku Straży Miejskiej poprzez MSS, - odbiór geodezyjny infrastruktury i przekazanie do zasobu geodezyjnego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że budowa instalacji monitoringu ułatwia obserwację i rejestrację ewentualnych zdarzeń z udziałem osób niepełnosprawnych oraz szybkie wychodzenie naprzeciw ich potrzebom poruszania się po terenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - montaż kamer, - montaż rejestratora, - uruchomienie systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach