Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2020-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie wiat i słupków przystankowych starego typu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym słupków oraz wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Rzeszowie w celu zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienia estetyki i funkcjonalności obiektów. Szczegółowy wykaz przewidywanych prac pokazany jest w załączniku pn. „Formularz cenowy”. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) Zamawiający wymaga przystąpienia do wykonania zabezpieczenia wiat w czasie do 24 godzin włącznie licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem przez Zamawiającego. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – „czas reakcji”). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia” wraz z załącznikami (Wykaz przystanków, Formularz cenowy) stanowiącymi załączniki do SIWZ i wzór umowy wraz załącznikami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA zawierający również oświadczenea dotyczące zaoferowanego czasu reakcji. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3.Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiającym pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa – kontrola i serwisowanie sygnalizacji ppoż. w GZ Kielce, GZ Nowa Dęba, GZ Sandomierz”
Dodano: 2023-12-08 - Świadczenie usług awaryjnych napraw elementów infrastruktury systemu Cyfrowa Granica w Oddziale Celnym w Medyce, Budomierzu, Krościenku i Korczowej
Dodano: 2023-11-13 - „Usługa – kontrola i serwisowanie sygnalizacji ppoż. w GZ Kielce, GZ Nowa Dęba, GZ Sandomierz”
Dodano: 2023-11-08 - Usługa konserwacji i bieżących napraw ramp przeładunkowych, bram segmentowych przemysłowych, garażowych i wjazdowych oraz drzwi automatycznych.
Dodano: 2023-02-13 - Usługa konserwacji i bieżących napraw ramp przeładunkowych, bram segmentowych przemysłowych, garażowych i wjazdowych oraz drzwi automatycznych.
Dodano: 2023-01-04 - Kontrola i serwisowanie sygnalizacji ppoż. w GZ Kielce, GZ Nowa Dęba, GZ Sandomierz.
Dodano: 2021-06-21 - Wykonanie konserwacji naprawczej i zachowawczej zabytków ruchomych na potrzeby Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego
Dodano: 2021-05-17 - „Konserwacja i przegląd komór chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce”
Dodano: 2021-04-26 - Konserwacja i przegląd okresowy komór chłodniczych w kompleksach administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
Dodano: 2021-03-11 - Konserwacja i przegląd okresowy komór chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
Dodano: 2021-03-11