Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
- Data zamieszczenia: 2012-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
al. J. Piłsudskiego 41 41
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie Miasta Włodawa w 2012 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie wskazanym dla dwóch zadań : Zadanie nr 1. Bieżące utrzymanie ulic i dróg o nawierzchniach ulepszonych; Zadanie nr 2. Bieżące utrzymanie ulic i dróg o nawierzchniach nieulepszonych. OPIS : Zadanie nr 1. Bieżące utrzymanie ulic i dróg o nawierzchniach ulepszonych: a)Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową - średnia głębokość ubytku do 3 cm (700 m2) Wyszczególnienie robót: zabezpieczenie miejsca robót, oczyszczenie podłoża, skropienie podłoża emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg na m2, wypełnienie ubytku kruszywem otoczonym emulsja asfaltową do poziomu otaczającej nawierzchni, posypanie remontowanego miejsca czystym kruszywem, usunięcie pozostałego kruszywa, które nie zostało związane w czasie przejazdu pojazdów po remontowanym miejscu. Sprzęt i materiały użyte do wykonania zadania zapewnia Wykonawca; b)Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową - rakowiny i spękania (100 m2) Wyszczególnienie robót: zabezpieczenie miejsca robót, oczyszczenie podłoża, skropienie podłoża emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg na m2, wypełnienie ubytku kruszywem otoczonym emulsja asfaltową do poziomu otaczającej nawierzchni, posypanie remontowanego miejsca czystym kruszywem, usunięcie pozostałego kruszywa, które nie zostało związane w czasie przejazdu pojazdów po remontowanym miejscu. Sprzęt i materiały użyte do wykonania zadania zapewnia Wykonawca; c)Naprawa nawierzchni z płyt drogowych betonowych grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo - piaskową. (40 m2) Wyszczególnienie robót: zabezpieczenie miejsca robót, rozebranie uszkodzonej nawierzchni, uzupełnienie podsypki cementowo - piaskowej wraz z jej przygotowaniem i dostarczeniem do miejsca wbudowania, ułożenie nawierzchni z płyt odzyskowych wraz z ubiciem i wypełnieniem spoin zaprawą cementowo - piaskową. Sprzęt i materiały użyte do wykonania zadania zapewnia Wykonawca; d)Naprawa cząstkowa nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 lub kostki brukowej grubości 6 cm lub 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z zamuleniem spoin. (40 m2) Wyszczególnienie robót: zabezpieczenie miejsca robót, rozebranie uszkodzonej nawierzchni, uzupełnienie podsypki cementowo - piaskowej wraz z jej przygotowaniem i dostarczeniem do miejsca wbudowania, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 odzyskowych, kostki brukowej grubości 6 cm lub 8 cm z wypełnieniem spoin piaskiem. Sprzęt i materiały użyte do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. e)Przestawienie krawężników i obrzeży betonowych - różny asortyment (40mb) Wyszczególnienie robót: rozebranie krawężników lub obrzeży, oczyszczenie materiału, rozebranie oporu betonowego, ustawienie krawężników lub obrzeży na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm na gotowej ławie - wykonanie oporu za krawężnikiem lub obrzeżem z betonu B10. Sprzęt i materiały użyte do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. f)Wypełnienie zapadnięć nawierzchni tłuczniowych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0 - 31,5 mm - średnia głębokość ubytku do 10 cm (25 m2) Wyszczególnienie robót: wypełnienie powstałego ubytku kruszywem łamanym warstwami z zagęszczeniem wraz z dowozem kruszywa. Sprzęt i materiały użyte do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. Zadanie nr 2. Bieżące utrzymanie ulic i dróg o nawierzchniach nieulepszonych: 1) Naprawa nawierzchni gruntowych - profilowanie. (32000 m2) Wyszczególnienie robót: zabezpieczenie miejsca robót, profilowanie nawierzchni przy użyciu równiarki mechanicznej z nadaniem wymaganych spadków, kontrola pracy sprzętu przez robotnika (uzupełnienie miejsc o większych ubytkach). Sprzęt i materiały użyte do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. Ilość jednostek miar podaną w poszczególnych zadaniach należy traktować szacunkowo jako planowaną do wykonania. Faktyczne wykonanie może ulec przesunięciu między poszczególnymi zadaniami, jednak łączna wartość za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ceny ofertowej brutto ogółem. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia dla obu zadań wykonać zgodnie z Ustawą o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. Nr 14, poz. 60 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), Prawem o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych z dnia 31 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 220, poz. 2181) oraz właściwymi dla tego typu robót normami technicznymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Wartość wadium wynosi 1 500 zł. ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 02.02.2012 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, powinno ono mieć charakter bezwarunkowy równoważny pieniądzu, pozwalający na bezzwłoczną zapłatę Zamawiającemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym należy wskazać, w imieniu jakich podmiotów (członków konsorcjum) wadium jest wnoszone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Janów Lubelski
Dodano: 2016-07-12 - ROBOTY W ZAKRESIE SUKCESYWNEGO WYKONYWANIA BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA ORAZ REMONTÓW DRÓG GMINNYCH I OSIEDLOWYCH W SOŁECTWACH, NA TERENIE GMINY GŁUSK W LATACH 2016-2018
Dodano: 2016-03-07 - Frezowanie poboczy dróg powiatowych
Dodano: 2015-03-03 - Usługi polegające na mechanicznej ścince poboczy przy drodze wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Alojzów od km 39+300 do km 46+930 długości 7,630 km zgodnie z przedmiarem usług.
Dodano: 2014-10-01 - Bieżące utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie Miasta Włodawa w 2014 r.
Dodano: 2014-04-03 - Bieżące utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie Miasta Włodawa w 2014 r
Dodano: 2014-03-13 - Frezowanie poboczy dróg powiatowych
Dodano: 2014-01-24 - Remont równiarką dróg gminnych w 2014 r. na terenie Gminy Zamość
Dodano: 2014-01-09 - Wykonanie ścinki poboczy na drogach powiatowych Powiatu Chełmskiego
Dodano: 2013-08-08 - Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych w 2013 roku
Dodano: 2013-03-06