Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Chełm

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Chełm. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje n/w roboty, które będą zlecane przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. A III.7 SIWZ: 1) roboty remontowe elementów kanalizacji deszczowej, 2) wymiana włazów studni kanalizacji deszczowej na włazy samopoziomujące. 3) czyszczenie elementów kanalizacji deszczowej, 4) regulacja urządzeń kanalizacji deszczowej, 5) utrzymanie wylotów kanałów deszczowych, 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i technologiami, z zastosowaniem niezbędnych środków techniczno-organizacyjnych, zapewniających bezpieczeństwo i higienę pracy oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i zasadami wiedzy technicznej, 2) wykonywanie wszelkich prac naprawczych, konserwacyjnych i remontowych kanalizacji deszczowej w terminach określonych przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach oraz awaryjne dokonywanie czynności naprawczych na ulicznej sieci deszczowej, 3) udział w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach stanu technicznego kanalizacji deszczowej w pasach drogowych ulic na terenie miasta. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji zamówienia bez udziału i bez powiadamiania Wykonawcy, 4) zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 5) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 6) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 7) informowanie Zamawiającego o stwierdzonych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia potrzebach wykonania prac naprawczych, konserwacyjnych lub utrzymaniowych, a w szczególności o: a) stanie uzbrojenia naziemnego (np. włazów studzienek kanalizacyjnych, kratek wpustów deszczowych), b) stanie technicznym istniejącej kanalizacji deszczowej, c) stopniu zanieczyszczenia: przewodów, studzienek, wpustów oraz innych obiektów znajdujących się na sieci, d) zagrażających uzbrojeniu i bezpieczeństwu ruchu zapadnięciach na trasach kanałów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu kanału, e) wszelkich stwierdzonych nielegalnych zrzutach i wyciekach do kanalizacji deszczowej, 8) zabezpieczenie miejsc awarii elementów kanalizacji deszczowej w sytuacjach możliwego zagrożenia dla uczestników ruchu drogowego (pojazdów i pieszych) spowodowanych nadmiernym nagromadzeniem wód opadowych lub brakiem urządzeń odwadniających. Zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu należy wykonać nie później niż w ciągu 2 godzin od chwili otrzymania informacji o takiej potrzebie od Zamawiającego lub służb publicznych, 9) likwidacja zastoisk wód opadowych w pasach drogowych, 10) prowadzenie rejestru czynności utrzymaniowych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia i jego przedkładanie Zamawiającemu do wiadomości 1 raz w miesiącu, 11) usuwanie i utylizacja na koszt własny osadów z czyszczenia wpustów ściekowych i przykanalików, studni rewizyjnych, kolektorów, zanieczyszczeń pochodzących z utrzymania zieleni (koszenia rowów) oraz innych odpadów powstających podczas eksploatacji kanalizacji deszczowej, 12) transport zdemontowanych elementów żeliwnych do siedziby Zamawiającego, 13) wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, oznakowanie ulic zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu oraz utrzymywanie wprowadzonego oznakowania w stanie zapewniającym jego widoczność i czytelność. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót i usług wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Teren prowadzenia prac powinien być zabezpieczony zastawami ochronnymi, oznakowany i oświetlony w porze nocnej. Bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania prac wraz z korektą wynikającą z postępu i lokalizacji robót spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do stosowania wszelkich środków ochrony bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego. 14) utrzymywanie zajmowanego pasa drogowego w stanie zapewniającym przejezdność, 15) ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach prowadzenia prac (w szczególności w sytuacjach i w miejscach szczególnie zagrożonych wystąpieniem wypadków z udziałem osób trzecich), 16) ochrona przed uszkodzeniem własności publicznej lub prywatnej, w tym urządzeń uzbrojenia terenu (m.in. przewodów, rurociągów, kabli telefonicznych, energetycznych i inne). Koszty ewentualnych napraw zniszczonych lub uszkodzonych w trakcie realizacji zamówienia urządzeń ponosi Wykonawca. 17) wykonywanie wszelkich prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) teleinspekcji kanałów deszczowych (np. za pomocą kamery) - na zlecenie Zamawiającego, b) wykonywanie pomiarów uzupełniających, które obejmą sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia na tej sieci (studnia, wpust, wylot), 18) zapewnienie wszelkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz bieżąca kontrola jakości wbudowywanych materiałów. Wszelkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie (właściwe dla danego materiału) atesty, aprobaty, certyfikaty, deklaracje itp. Zamawiający wymaga aby przed przystąpieniem do robót polegających na wbudowywaniu mas bitumicznych lub mieszanek mineralno-bitumicznych, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu projekty składu mieszanek mineralno-asfaltowych do akceptacji oraz wyniki badań laboratoryjnych materiałów użytych do projektowania mieszanki. Koszty wszelkich niezbędnych badań i ekspertyz pokrywa Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz za jakość zastosowanych materiałów. 19) informowanie Zamawiającego o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających, 20) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie prowadzenia robót, których wykonawca nie jest w stanie własnymi siłami wyznaczyć w terenie, 21) bezzwłoczne uporządkowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, na którym były prowadzone prace naprawcze, konserwacyjne i remontowe oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu zajmowanego pasa drogowego, 22) ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych. Wykonawca ponosi wszelkie skutki finansowe i prawne za ewentualne szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia, 23) Zapewnienie ciągłości ruchu drogowego w trakcie wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty określone w poz. 5-10, 13, 15, 17-20, 24, 25, 40, 41, 50, 52, 58 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach