Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie w roku 2024

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627499502 , fax. 627472225
  • Data zamieszczenia: 2024-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627499502, fax. 627472225
    REGON: 250854702
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegające na bieżącym utrzymaniu i pielęgnacji zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie w roku 2024, w szczególności prace w zakresie różnych prac ogrodniczych i porządkowych szczegółowo określonych w załączniku nr 4 do umowy (tj. dokumentacji dotyczącej przedmiarów, harmonogramu i częstotliwości prac).Wykonawca niezwłocznie po przyjęciu zlecenia obowiązany jest informować pismem doręczonym Zamawiającemu lub poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich znanych mu okolicznościach uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie Zlecenia.Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazówek i poleceń Zamawiającego. Powstałe odpady Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do spółki Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie (Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin) lub zagospodarować na własną odpowiedzialność zgodnie z przepisami prawa. Koszty związane z zagospodarowaniem powstałych w trakcie prac odpadów będzie pokrywał Wykonawca.Zamawiający ponosi koszty zużycia wody.Zamawiający nie narzuca Wykonawcy konkretnej metody nawadniania roślin lecz muszą one zostać pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego.Wykonawca ponosi koszty niezbędnych badań (np. badań gruntu) lub zakupu narzędzi niezbędnych do realizacji umowy, np. zakup nawozów, z wyjątkiem materiału ściółkującego, który zapewni Zamawiający na swój koszt.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody oraz ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami), aktualną wiedzą techniczną i ogrodniczą, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe dostosowanie się do zaleceń Zamawiającego, które spowodują uszkodzenie lub zniszczenie zieleni.Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac oraz za wprowadzenie zmian w organizacji ruchu w związku z wykonywanymi pracami.Prowadzenie prac nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie odpadów, itp. m.in. na chodnikach.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót w przedmiocie umowy, zapewnienie warunków BHP oraz metody organizacyjno-techniczne, jak również odpowiada za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie prac pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane robotami prowadzonymi przez Wykonawcę.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nawierzchni ścieżek i roślin znajdujących się w ich pobliżu Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód i odtworzenia nawierzchni i roślinności na swój koszt.Po wykonaniu prac teren wokół należy uporządkować w terminie 1 dnia od zakończenia prac, a powstałe w wyniku prac odpady np. skoszona trawa, chwasty, gałęzie i inne wywieźć z terenu prac.Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub mailowo o rozpoczęciu wykonywania prac najpóźniej dzień przed ich rozpoczęciem.Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco (codziennie) prowadzić rejestr wykonanych prac w dzienniku prowadzonych prac i na polecenie Zamawiającego zobowiązany jest wydać dziennik prowadzonych prac bez zbędnej zwłoki. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowych raportów mailowych z wykonywanych prac wraz z dokumentacją fotograficzną, które należy przesłać w pierwszym dniu roboczym następnego tygodnia na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać Zamawiającego o wadach i usterkach ujawnionych przy wykonaniu prac.Faktyczna liczba zrealizowanych robót będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnej wartości umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy.Szczegółowy opis zamówienia przedstawia także projekt umowy oraz jej pozostałe załączniki.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca do przechowywania sprzętu i narzędzi ogrodniczych, pomieszczeń sanitarnych.Roślinność w parku (istniejąca w szczególności drzewostan) powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Roślinność posadzona w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury” oraz „Rewitalizacja, konserwacja, renowacja i adaptacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego w Jarocinie, tj. rewitalizacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego (ścieżka edukacyjna) i adaptacja kwatery I na cele kulturalne”, powinna być zabezpieczona. Jeżeli roślinność, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób zaakceptowany przez Zleceniodawcę w tym w szczególności przez wykonawców realizowanych zadań o których mowa powyżej.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych77314100-5 – Usługi w zakresie trawników77313000-7 – Usługi utrzymania parków77342000-9 – Przycinanie żywopłotów2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach