Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni m i m-a na terenie Gminy Żabia Wola

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni m i m-a na terenie Gminy Żabia Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2Zakres rzeczowy 1)Naprawy cząstkowe warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych nawierzchni asfaltowych, z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem zagęszczonym mechanicznie. Wypełnienie niezależnie od ich głębokości z uzupełnieniem podbudową o łącznej powierzchni 5000 m?. Materiał do wbudowania wybojów to mieszanka mineralno asfaltowa. Zakres: wycięcie uszkodzonych (zaniżonych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, w razie konieczności uzupełnienie warstw podbudowy, skropienie bitumitem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm, usunięcie rumoszu i pozostałości po wykonanych pracach, usuniecie uszkodzonej podbudowy z kruszyw łamanych, uszczelnienie mieszanką mineralno-asfaltową rys i spękań powstałych w nawierzchni asfaltowej drogi po uprzednim oczyszczeniu skruszonej warstwy nawierzchni i uzupełnienie ubytków nawierzchni i podbudowy na drogach wskazanych przez Zamawiającego. 2)Naprawy cząstkowe nawierzchni jezdni dróg wykonanych w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami kamiennymi nawierzchni drogowych, z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem zagęszczonym mechanicznie. Wypełnienie niezależnie od ich głębokości o łącznej powierzchni 4000 m2. Materiał do wypełnienia ubytków w nawierzchni to grys 5/8 (gryz bazaltowy klasy I gatunek 1) i emulsja asfaltowa kationowa K1-70 z remontera. Zakres: oczyszczenie uszkodzonych miejsc, spryskanie emulsją, uzupełnienie grysem, zagęszczenie uzupełnienie podbudowy. 2.3 W ramach technologii robót naprawczych: Wykonawca musi wziąć pod uwagę wykonanie niektórych prac ręcznie, w celu zapewnienia ich estetycznego wyglądu Przy prowadzeniu napraw cząstkowych należy przestrzegać warunków BHP. Roboty nieuwzględnione w tabeli kosztowej, a zapisane w przedmiocie zamówienia i niezbędne do wykonania z uwagi na technologię robót wykonawca musi uwzględnić w ofercie. 2.4Wykonanie i odbiór przedmiotu zamówienia 1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczna, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami Zamawiającego przy użyciu wymaganego sprzętu. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek 3.Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zrealizowanej części przedmiotu zamówienia 4.Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone SIWZ. 5.Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na zorganizowanym terenie realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli Zamawiającemu 6.W ramach czynności odbioru Zamawiający ma prawo, żądać od wykonawcy dokonania odkrywek celem ustalenia grubości warstwy użytego materiału oraz uczestniczenia Wykonawcy w kontrolnych czynności obmiarowych. 7.Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 8.W związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za, bezpieczeństwo ruchu drogowego, oznakowanie terenu realizacji przedmiotu zamówienia oraz utrudnienia w ruchu oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w obrębie odcinka realizacji przedmiotu zamówienia, od daty ich rozpoczęcia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji realizacji przedmiotu zamówienia objętych umową. 10.Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: 1)roboty objęte umową, 2)odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z realizowanym przedmiotem zamówienia, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 3)zniszczeń i ryzyka z tytułu ognia, huraganu, powodzi i innych zdarzeń losowych w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów i sprzętu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, zniszczeń własności spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy, 4)odpowiedzialności cywilnej w stosunku do użytkowników dróg z tytułu szkód powstałych wskutek nieszczęśliwych wypadków wynikłych z niewykonania, niewłaściwego wykonania bądź wadliwego wykonania przedmiotu zamówienia. 11.Wykonawca może powierzyć wykonywanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom 12.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, wraz z podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 13. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako iloczyn wykonanych jednostek rzeczowych i stawek oferowanych. 2)Cena jednostkowa zawiera: cenę materiału i sprzętu, robocizny i inne koszty potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia. 3)Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. 4)Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą. 5)W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, rozliczenie ich nastąpi wg cen określonych w ofercie. 6)Płatność realizowana będzie po każdorazowym zrealizowaniu przekazanego wykonawcy harmonogramu robót. 7)Warunkiem zapłaty za wykonany przedmiot zamówienia jest otrzymanie przez Zamawiającego oryginału faktury VAT wraz z podpisanym przez obie strony oryginałem protokołu odbioru częściowego. 8)Każdorazowo podstawę do wystawienia faktury stanowi załączony do faktury oryginał protokołu odbioru częściowego przedmiotu zamówienia - sporządzany przez Zamawiającego (po wykonaniu i zgłoszeniu zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem), potwierdzony/podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron wraz z oświadczeniem Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, o dokonaniu zapłaty na jego rzecz. Zamawiający nie wystawi protokołu odbioru do czasu usunięcia stwierdzonych wad i usterek wykonanego przedmiotu zamówienia. Dopiero po usunięciu wad i usterek będzie możliwy odbiór przedmiotu zamówienia wyznaczonego harmonogramem - bez względu na ilość stwierdzonych wad i usterek. 9)Faktura powinna być adresowana do Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3 , 96-321 Żabia Wola, NIP 83814126472 10)Faktura wystawiana przez Wykonawcę za wykonany przedmiot zamówienia będzie przez Zamawiającego zrealizowana nie później niż w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Terminem zapłaty będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Błędnie wystawiona faktura VAT lub brak protokółu odbioru przedmiotu zamówienia spowodują naliczenie ponownego 30 dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia poprawionych lub brakujących dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach