Przetargi.pl
Bieżące remonty dróg, mostów, chodników i parkingów na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój

Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212 70 21 , fax. 32 736 24 46
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
    ul. Szkolna 13 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 212 70 21, fax. 32 736 24 46
    REGON: 27321878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goczalkowicezdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty dróg, mostów, chodników i parkingów na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są: remonty dróg o nawierzchni bitumicznej, remonty dróg o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, remonty dróg o nawierzchni gruntowej, utwardzonej oraz inne roboty związane z bieżącym utrzymaniem mostów, dróg, parkingów, chodników, które to roboty budowlane winny być wykonane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST), stanowiącą załącznik nr 1 do specyfikacji. Zakres prac precyzowany będzie w miarę potrzeby ich wykonania. Wykaz dróg gminnych, wraz z ich długością oraz rodzajem nawierzchni, stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych ze sporządzeniem ani uzgodnieniem projektu zmiany organizacji ruchu. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że część robót (remontów objętych niniejszym zamówieniem) może być następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, a ich usunięcie może nastąpić na podstawie art. 147 ustawy z dnia 09 czerwca 2011 roku Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. nr 163 poz. 981 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, 2 razy w miesiącu, odpowiednio w terminie między 1 a 5 oraz 14 a 19 dniem miesiąca, objazdu dróg gminnych wraz z przedstawicielem Zamawiającego. Wszelkie usterki zauważone w trakcie prowadzonych czynności Wykonawca winien odnotować w Dzienniku Objazdu Dróg, z jednoczesnym podaniem terminu ich usunięcia. Ubytki w nawierzchni tj. wykruszenie warstwy ścieralnej oraz każdy wybój, który może spowodować zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, Wykonawca winien natychmiast zasypać lub odpowiednio oznakować, aby uniemożliwić wjechanie pojazdu w powstały ubytek lub wybój. Wzór Dziennika Objazdu Dróg stanowi załącznik nr 12 do specyfikacji. Po gwałtownych burzach lub huraganowych wichurach Wykonawca winien dokonać bezzwłocznie objazdu dróg celem oznakowania powalonych drzew. Po ulewnych deszczach, które mogły spowodować nanoszenie błota lub ziemi ze skarp poboczy przylegających bezpośrednio do drogi, w szczególności w miejscach: - zjazdów z nieruchomości, - zjazdów z pól uprawnych oraz - zjazdów z pól, Wykonawca winien usunąć lub oznakować miejsce zagrożenia bezpieczeństwa ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goczalkowicezdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach