Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2018 r.

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48614260400 , fax. +48614260500
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. +48614260400, fax. +48614260500
    REGON: 631257845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: “Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2018r.” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: a) remont nawierzchni tłuczniowej ze skropieniem emulsją kationową, szybkorozpadową modyfikowaną, o zawartości asfaltu min. 65% powyżej 2 cm głębokości, w ilości - 3300 m2 - oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych, - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - wypełnienie ubytku tłuczniem twardym o uziarnieniu 0-63 mm, uwałowanie walcem, zaklinowanie, ponowne uwałowanie, - skropienie wyremontowanej nawierzchni emulsją kationową szybkorozpadową modyfikowaną z przemiałowaniem grysem 0-5 mm, b) remont nawierzchni tłuczniowej bez skropienia, w ilości - 1000 m2 - oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych i wykonanie krawędzi pionowych, - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - wypełnienie ubytku tłuczniem twardym o uziarnieniu 0-63mm, uwałowanie, zaklinowanie z polaniem wodą, - ponowne uwałowanie z miałowaniem, c) mechaniczna ułożenie warstwy tłucznia betonowego lub o podobnej twardości, przesortowanego o uziarnieniu 0-63 mm, w ilości - 500 m2 - mechaniczne wyprofilowanie podłoża równiarką, - ułożenie tłucznia i uwałowanie wraz z zaklinowaniem drobnym grysem– gr. warstwy 10 cm po uwałowaniu, d) ułożenie warstwy destruktu bitumicznego o gr. 10 cm i zawałowanie - 300 m2, e) remont nawierzchni tłuczniowej z ubytkami o dużym zagęszczeniu przeznaczonej do przeprofilowania , w ilości - 1000 m2 - mechaniczne zerwanie i rozpulchnienie uszkodzonej nawierzchni zrywakiem od równiarki, - przeprofilowanie urobku, (luźnego materiału) i wykonanie równej powierzchni z nadaniem spadków podłużnych i poprzecznych, - uwałowanie remontowanej powierzchni, Ww. ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania prac. Dla wykonywania prac, które nie są ujęte w powyższym wykazie należy podać w załączniku nr 2 w formularzu cenowym, ceny jednostkowe wchodzące w skład naliczania wartości kosztorysowej: tj. stawkę roboczogodziny, narzuty kosztów pośrednich, zakupu, zysku oraz cenę za wywóz materiałów z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Formularz cenowy ( załącznik nr 2), 1.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 3), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach