Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja i eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz usuwanie awarii.

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja i eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz usuwanie awarii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1. Czyszczenie kanalizacji deszczowej w Olkuszu. Zadanie 2. Utrzymanie kanalizacji deszczowej w Olkuszu. 2.W zakres prac wchodzi w szczególności: Zadanie 1. a. czyszczenie kolektorów od d-200 mm do d-1400 mm wraz z czyszczeniem studni kanalizacyjnych zlokalizowanych na kolektorze b. czyszczenie studzienek wpustów ulicznych wraz z mechanicznym czyszczeniem przykanalika c. czyszczenie studni kanalizacyjnych d. czyszczenie odwodnień liniowych e. czyszczenie komór kanalizacji deszczowej f. mechaniczne wycinanie korzeni g. czyszczenie separatora koalescencyjnego 1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 1. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1 do umowy) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania. 3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia. 4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a przypadku konieczności zmiany organizacji ruchu na czas budowy uwzględnić koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania zgodnie z tym projektem wraz z jego bieżącym utrzymaniem. 5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Zadanie 2. a.wykonanie analiz fizyko-chemicznych wody z koryta rzeki (analiza uwzględnia pobranie próby wody przed oraz za zrzutem (odczyn Ph , BZT5 , CHZT ,zawiesina ,ekstrakt eterowy , substancje ropopochodne , azot ogólny , fosfor ogólny) b. uzupełnienie pokryw betonowych d-800 wraz z obetonowaniem c. uzupełnienie , wymiana kratek wpustów ulicznych żeliwnych i betonowych d. wymiana kratek wpustów ulicznych wraz z korpusem i asfaltowaniem e. uzupełnienie , wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego f. wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego wraz z pierścieniami i asfaltowaniem g. usuwanie awarii kanalizacji deszczowej h. utrzymanie zbiornika podczyszczającego i. regulacja wpustu ulicznego żeliwnego j. regulacja studni 1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 2. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania. 3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia. 4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a przypadku konieczności zmiany organizacji ruchu na czas budowy uwzględnić koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania zgodnie z tym projektem wraz z jego bieżącym utrzymaniem. 5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na prace określone w § 1 ust.2 Zadanie 2, lit. b, c, d, e, f, g, i, j, umowy będącej zał. nr 5 do SIWZ, przez okres min. 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. 7.Zamawiający wymaga, aby zabudowane przez Wykonawcę materiały posiadały wymagane prawem świadectwa jakości, które zostaną dołączone każdorazowo do protokołu odbioru końcowego robót. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1- 780,00 zł Zadanie 2- 2700,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czynniki cenotwórcze
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip.olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach