Przetargi.pl
Bezgotówkowe tankowanie paliwa E-95 -28.686 l, ON - 28.990 l

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe tankowanie paliwa E-95 -28.686 l, ON - 28.990 l
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Bezgotówkowe tankowanie paliwa E-95 -28.686 l, ON - 28.990 l. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje zakup paliwa do samochodów Zamawiającego tankowanych w sieci stacji, w których wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zapewni możliwość korzystania z kart mikroprocesorowych. 2) Zamawiający wymaga posiadania co najmniej dwóch stacji na terenie miasta Szczecina (w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego) czynnych całodobowo. 3) Przedmiotem zamówienia są następujące rodzaje i ilości paliw (oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia przez samochody Zamawiającego): - etylina bezołowiowa E-95 - 28.686 litrów; - olej napędowy ON - 28.990 litrów. 4) W zależności od potrzeb, Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć szacunkowe ilości każdej z podanych wyżej pozycji asortymentowych. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane paliwo. 5) Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. 6) Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach ustalonych na warunkach określonych przez Wykonawcę w systemie rozliczeń bezgotówkowych. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich z wykorzystaniem kart płatniczych Wykonawcy. 7) Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu - w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca - na podstawie wcześniej dostarczonych zestawień transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. 8) Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje: - miejsce i data; - rodzaj i ilość pobranego paliwa; - numer rejestracyjny pojazdu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 246111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują co najmniej dwoma stacjami na terenie miasta Szczecina, w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, czynnych całodobowo. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz stacji paliwowych, z określeniem odległości od siedziby Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz 4) Dokument potwierdzający, ze Wykonawca posiada koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Dokument potwierdzający cenę detaliczną (brutto) 1 litra oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 na dystrybutorze Wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż na 4 dni przed datą otwarcia ofert. (np. paragon fiskalny). Cena na dokumencie musi odpowiadać cenie za 1 litr paliwa podanej w ofercie cenowej. 6) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmująca ochroną szkody na mieniu lub osobie, wyrządzone przez Wykonawcę i powstałe w związku z realizacją usług. Limit odpowiedzialności w polisie nie może być określony na zdarzenie oraz nie może ograniczać liczby zdarzeń. Dowód opłaty składki należnej z tytułu polisy Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Jeżeli wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców należy wpisać nie dotyczy. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach