Przetargi.pl
Bezgotówkowa dostawa paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016

Gmina Czarnków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552227 , fax. 067 2553079
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnków
    ul. Rybaki 3 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552227, fax. 067 2553079
    REGON: 57079106900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowa dostawa paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bezgotówkowa dostawa paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016 - zamówienie obejmuje zakup: 4. - oleju napędowego CPV 09134100-8, 5. - oleju silnikowego CPV 09211100-2, 6. - płynu chłodniczego CPV 24961000-8 7. oraz innych akcesoriów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych Gminy Czarnków w okresie 36 miesięcy kalendarzowych, począwszy od dnia podpisania umowy, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, tj. na stacji paliw usytuowanej w odległości nie większej niż do 12 km od siedziby Zamawiającego (pod rygorem odrzucenia oferty). Na wskazanej stacji paliw zaopatrywać się będą w przedmiot zamówienia dwa autobusy marki Autosan H9-21, będące własnością Zamawiającego. Przetarg obejmuje dostawę towarów w orientacyjnych n/w ilościach: Lp Opis przedmiotu zamówienia Przewidywana, orientacyjna łączna ilość towarów w okr. trw. umowy, tj 36 m-cy (litry) 1.Olej napędowy ON klasy I Eurodiesel, letni i zimowy - 58900 litrów. 2.Olej silnikowy turbo diesel 15/40 API CF-4/SF lub równoważny (opakowania - luzem lub 5dm3) - 450 litrów. 3.Płyn chłodniczy do -35oC, nie wymag. wymiany do 100000 km lub w okresie 3 lat (opakowania - luzem lub 5dm3) - 380 litrów. Poza w/w towarami Zamawiający przewiduje dokonanie u Wykonawcy zakupów towarów uzupełniających, tj. zakupów innych artykułów technicznych przeznaczonych do pojazdów samochodowych o łącznej wartości zamówienia nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. W szczególności chodzi tu o zakup artykułów eksploatacyjnych typu: - oleje do układów hydraulicznych, oleje smarujące, płyny do spryskiwaczy do szyb, płyny hamulcowe, smary techniczne, środki techniczne w opakowaniach ciśnieniowych, i inne art., - żarówki samochodowe, wycieraczki do szyb, skrobaki do szyb, itp. artykuły sztukowe, - środki chemiczne i narzędzia do utrzymania pojazdów w czystości oraz odzież ochronną BHP, - inne nieprzewidziane artykuły motoryzacyjne dostępne w sprzedaży na stacji Wykonawcy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany jako detaliczne zaopatrywanie się pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Rozliczenie za dostawę paliwa następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu pomniejszoną o deklarowany upust. Rozliczenie za pozostałe artykuły wg aktualnych cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy w dniu ich zakupu. Określone ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionego paliwa przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. Paliwo musi odpowiadać Polskim Normom. Rozliczenie za zakupione towary następować będzie na koniec każdego miesiąca na podstawie faktury Wykonawcy z terminem płatności do 14 dni. Zamawiający nie posiada możliwości technicznych do dokonania jednorazowego zakupu i przechowywania w swojej siedzibie w/w towarów. Szczegółowe zasady zakupu, sposobu dostawy towarów do poszczególnych pojazdów, rozliczenia ilościowo/wartościowego za zakupione towary oraz sposób zapłaty za nie określa Projekt umowy stanowiący integralną część SIWZ (Załącznik nr 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach