Przetargi.pl
Badanie opinii publicznej

Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-495 Warszawa, Al. Jerozolimskie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6211031
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Warszawie
    Al. Jerozolimskie 3 3
    00-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6211031
    REGON: 00027599000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie opinii publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia (CPV: 79300000-7) jest przeprowadzenie badań dotyczących potrzeb w zakresie dostarczenia wiedzy do budowania nowej pozycji Muzeum Narodowego na mapie kulturowej Warszawy i Polski, oraz stworzenia narzędzia, które pozwoli na śledzenia zmian pozycji MNW na tle rynku. Zakres badania: 1. Zakres terytorialny. Badanie powinno objąć obszar całej Polski ze szczególnym uwzględnieniem m. st. Warszawy. 2. Zakres podmiotowy Badanie powinno objąć dorosłych mieszkańców Polski ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców m. st Warszawy oraz liderów opinii zajmującymi się szeroko pojętą kulturą. 3. Zakres przedmiotowy- cele badania W badaniu analizowane będą, w szczególności, następujące obszary: pogłębienie wiedzy na temat aktualnej sytuacji Muzeum Narodowego poszukiwanie kierunków rozwoju dla Muzeum Narodowego poprawa pozycji wizerunkowej MNW w oczach Polaków Wyniki przeprowadzonych analiz powinny posłużyć do sformułowania wniosków i rekomendacji w zakresie wsparcia strategii i komunikacji marki Metodologia badania: Wykonawca przedstawi w ofercie, spójną logicznie koncepcję badania z pełnym katalogiem metod i technik badawczych, który zagwarantuje realizację celów badania. Badanie powinno mieć charakter kompleksowy. Powinien być uwzględniony zarówno ilościowy, jak i jakościowy aspekt analizowanej problematyki z wykorzystaniem metod i technik etnograficznych oraz analiz semiotycznych. Każda z metod powinna zostać odpowiednio przyporządkowana do celów badawczych oraz opatrzona pytaniami badawczymi i opisem próby badawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł). 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 60b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego: PKO Bank Polski SA XV o/Warszawa 25 1020 1156 0000 7802 0013 5947 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja badania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mnw.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach