Przetargi.pl
Badania marketingowe mieszkańców dzielnic Gdańska - Chełmu i Oruni Górnej w zakresie lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badania marketingowe mieszkańców dzielnic Gdańska - Chełmu i Oruni Górnej w zakresie lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Badanie marketingowe mieszkańców Chełmu i Oruni Górnej, które należy przeprowadzić na dużej, reprezentacyjnej grupie badawczej (min. 1500 osób). Zamawiający nie narzuca sposobu wykonania badania przez Wykonawcę, o ile jest ona wykonywana zgodnie z zasadami wiedzy wymaganej do wykonania prac tego rodzaju przy dołożeniu należytej staranności. Badania mieszkańców Chełmu i Oruni Górnej powinny być przeprowadzone na obszarze tych dzielnic ograniczonych terytorialnie ulicami: Chełm: Armii Krajowej, Warszawskiej, Łódzkiej, Małomiejskiej, Podmiejskiej, Zamiejskiej, Cienistej, Stoczniowców (min. 80 % badanych osób) Orunia Górna: ul. Platynowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 3.1. oraz 3.2. SIWZ. 2. Odebranie badań nastąpi po przekazaniu opracowanych wyników i zatwierdzeniu odbioru przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia przekazania wyników przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z OFERTĄ następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty): A. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. B. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. D. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówieni, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach