Przetargi.pl
B/08/2023 Remont korytarza przy bibliotece i byłej sali senatu wymiana sufitu podwieszanego i wymiana oświetlenia na LED w obiekcie Collegium Salutis Humanae, przy ul. Katowickiej 68.

UNIWERSYTET OPOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Plac Mikołaja Kopernika 11
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET OPOLSKI
    Plac Mikołaja Kopernika 11
    45-040 Opole, woj. opolskie
    REGON: 000001382
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    B/08/2023 Remont korytarza przy bibliotece i byłej sali senatu wymiana sufitu podwieszanego i wymiana oświetlenia na LED w obiekcie Collegium Salutis Humanae, przy ul. Katowickiej 68.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Remont korytarza przy bibliotece i byłej sali senatu wymiana sufitu podwieszanego i wymiana oświetlenia na LED w obiekcie Collegium Salutis Humanae, przy ul. Katowickiej 68.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SWZ załącznik nr 1.1 do SWZ.3. Gwarancja. Wykonawca udziela Zamawiającemu sześćdziesięciu [60] miesięcy gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia. 4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy4.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.)) osób wykonujących wskazane w pkt. 4.2 czynności związane z realizacją, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.4.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:– prace ogólnobudowlane– prace malarskie– prace branży elektrycznej z uprawnieniami do 1kV4.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.5. PodwykonawstwoZamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.6. Na potrzeby odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty jakości, dopuszczenie stosowania materiałów budowlanych w budownictwie.7. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie na rzecz Zamawiającego na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.8. Jeżeli w dokumentacji zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w dokumentacji postępowania - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych równych lub lepszych.9. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych, które nie uwzględniają wymogów dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z zasadami wynikającymi z postanowień ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r., poz. 2240 ze zm.). Budynek, w którym wykonywany będzie remont, jest udostępniony dla osób z niepełnosprawnościami.10. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy10.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 10 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy). Rozdział I pkt. 19 SWZ stosuje się.11. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. Zamawiający w miarę możliwości może dopuścić realizację przedmiotu zamówienia w dni niebędące dniami roboczymi, z zastrzeżeniem, że wszelkie czynności wymagające udziału przedstawiciela Zamawiającego muszą odbywać się w dni robocze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta, musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach