Przetargi.pl
artykuły biurowe

Jednostka Wojskowa Nr 1189 ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48-52 378 16 40 , fax. 48-52 378 12 34
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1189
    ul. Powstańców Warszawy 2 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 48-52 378 16 40, fax. 48-52 378 12 34
    REGON: 09317109000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    artykuły biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis części zamówienia: 1 część: Materiały biurowe do pisania i korygowania 2 część: Materiały biurowe - do oprawy dokumentów, koperty, zeszyty 3 część: Wyposażenie i akcesoria biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny; być dopuszczone do obrotu oraz posiadać minimum 12. miesięczny okres gwarancji jakości użycia liczony od daty dostawy, a ponadto przedmiot zamówienia powinien być kompletny, fabrycznie nowy i fabrycznie zapakowany [posiadać znak firmowy producenta, etykiety a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania]. Wkłady do długopisów i piór nie powinny być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą. Produkty będą dostarczane partiami na zlecenie Zamawiającego złożone z 3 dniowym wyprzedzeniem. Pierwsza dostawa w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium oddzielnie na każdą część zamówienia w wysokości: 2500,00 zł dla I części zamówienia; po 2000,00 zł dla II i III części zamówienia. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego NBP O/Bydgoszcz nr 03 1010 1078 0059 3313 9130 0000 z adnotacją: Wadium - nr sprawy 02/Szkol/D/14. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt 45 ust.6. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć do sekcji zamówień publicznych Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 3. Dla swojej ważności bankowa gwarancja wadialna lub ubezpieczeniowa lub poręczenia powinny być bezwarunkowe oraz nieodwołalne, a poza tym zawierać w swojej treści: a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje (z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany), d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. (wyrok SN sygn. III CZP 164/94 ). 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach