Przetargi.pl
Administrowanie targowiskiem miejskim w Głubczycach

Gmina Głubczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 077 4852416
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
    ul. Niepodległości 14/16 14/16
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4853021 w. 230, fax. 077 4852416
    REGON: 53141287500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie targowiskiem miejskim w Głubczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest administrowanie targowiskiem miejskim w rejonie ulic Niepodległości - Krakowska - Gdańska w Głubczycach. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przestrzeganie regulaminu targowiska miejskiego uchwalonego przez Radę Miejską w Głubczycach oraz kontrola i egzekwowanie jego przestrzegania. przez osoby prowadzące na targowisku działalność handlową, 2) naliczanie i pobieranie czynszów najmu w wysokości określonej w umowach z tytułu najmu stałych obiektów handlowych stanowiących własność Gminy, 3) naliczanie i pobieranie czynszów dzierżawnych gruntu pod obiektami nietrwale związanymi z gruntem, a stanowiącymi własność dzierżawców, 4) naliczanie i pobieranie opłat rezerwacyjnych oraz eksploatacyjnych, 5) odprowadzanie do kasy Urzędu Miejskiego 100% czynszów z tytułu najmu stałych obiektów handlowych oraz czynszów z tytułu dzierżawy gruntów za dany miesiąc do 10 dnia następnego miesiąca. W przypadku nie dotrzymania określonego wyżej terminu, naliczone zostaną odsetki w ustawowej wysokości. 6) sporządzanie miesięcznych rozliczeń pobranych opłat rezerwacyjnych i eksploatacyjnych oraz czynszów z tytułu najmu stałych lokali handlowych i czynszów za dzierżawę gruntów oraz ich dostarczanie do Wydziału Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głubczycach w terminie do dnia 10-go każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, 7) utrzymanie targowiska i urządzeń handlowych we właściwym stanie technicznym, 8) utrzymanie porządku i czystości na targowisku, 9) zawieranie umów o wywóz nieczystości stałych z firmą posiadającą stosowne pozwolenie w tym zakresie, 10) sporządzanie miesięcznych rozliczeń kosztów funkcjonowania i utrzymania targowiska, 11) kontrola i egzekwowanie przestrzegania wymagań higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej na targowisku, 12) przestrzeganie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, 13) nie dopuszczanie do samowoli budowlanej na targowisku, a w przypadku jej stwierdzenia lub innego naruszenia posiadania - przywrócenie własnym działaniem stanu poprzedniego (art. 343 § 2 Kodeksu Cywilnego). 14) lokalizacja obiektów handlowych nietrwale związanych z gruntem na targowisku miejskim (tzw. bud blaszanych) po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę opinii Rady Kupieckiej oraz zgody Zamawiającego, 15) sprawowanie dozoru targowiska w czasie godzin handlu poprzez: a) uruchomienie biura obsługi klienta - stała bytność na targowisku, b) rozstrzyganie kwestii spornych wynikłych w czasie funkcjonowania targowiska, c) bezkonfliktowe zarządzanie targowiskiem, 16) zapewnienie funkcjonowania targowiska przez sześć dni w tygodniu z wyłączeniem niedzieli i świąt, 17) uiszczanie podatku od nieruchomości za teren targowiska, 18) realizacja zaleceń oraz zarządzeń pokontrolnych wydawanych przez Sanepid i jednostki upoważnione do kontroli a także ustaleń i wniosków Burmistrza dotyczących właściwego funkcjonowania targowiska, 19) składanie Burmistrzowi sprawozdań dotyczących działalności targowiska dwa razy w roku w terminach: do dnia 10 lipca - za I półrocze i do dnia 20 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, 20) opracowywanie i przedstawianie Burmistrzowi w terminie do dnia 30 września każdego roku kalendarzowego: - propozycji opłat eksploatacyjnych wraz rezerwacyjnych z uzasadnieniem, - zamierzeń Wykonawcy, mających na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działalności targowiska i jego utrzymania w należytym stanie technicznym wraz ze sposobem ich sfinansowania, 21) realizacja innych nieprzewidzianych niniejszą umową zadań, a związanych z bieżącym z prawidłowym administrowaniem targowiskiem, 22) zachowanie szczególnej staranności przy wykonywaniu administrowania zgodnie z przeznaczeniem mienia i jego ochroną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe ustala się w wysokości 2.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach