Przetargi.pl
Adaptacja wskazanych pomieszczeń znajdujących się na I i II piętrze szpitala przy ul. 3 Maja 37 - segment A na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii (8 łóżek)

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Św. Jana 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4264461 , fax. 061 4263233
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Św. Jana 9 9
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4264461, fax. 061 4263233
    REGON: 00031512300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZOZ.GNIEZNO.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja wskazanych pomieszczeń znajdujących się na I i II piętrze szpitala przy ul. 3 Maja 37 - segment A na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii (8 łóżek)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego oddziału intensywnej terapii medycznej i anestezjologii oraz pomieszczeń sanitarnych i pomocniczych w oddziale ginekologiczno-położniczym szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie przy ul. 3-Maja 37 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. W szczególności: a) wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji b) wzmocnienie części stropów c) wykonanie w części nowego stropu d) zakup i montaż mebli (uwagi pkt. 2.3 poniżej) e) serwis gwarancyjny wraz z obowiązkowymi przeglądami i materiałami eksploatacyjnymi 2.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia wiedząc, że cały zakres prac będzie odbywał się w czynnym obiekcie szpitalnym, w którym nie jest możliwe zorganizowanie typowego frontu robót oraz zaplecza budowy i magazynowego. Oznacza to w szczególności, że Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności w trakcie robót, w tym do zapobieżenia uszkodzeniu lub utracie mienia już istniejącego oraz zapewni bezpieczeństwo pacjentom i personelowi Zamawiającego, za co ponosi wyłączna odpowiedzialność. 2.3. Meble a) przed dokonaniem zamówienia, wykonania i montażu mebli należy z Zamawiającym lub osobą przez niego wyznaczoną ustalić pisemnie dokładny wygląd mebli, kolorystykę, materiał z którego będą wykonane, wymiary, wysokość nóżek, sposób otwierania (które zamykane na klucz), ilość i sposób rozmieszczenia półek lub/i szuflad wewnątrz szafek i na regałach, a także rozkład mebli w pomieszczeniu; b) meble winny mieć blaty zmywalne, zdatne do dezynfekcji środkami stosowanymi przez szpital; c) meble winny być posadowione na nóżkach umożliwiających umycie podłogi pod nimi; d) przedmiotowe zamówienie nie obejmuje: łóżek medycznych, stolików przyłóżkowych, wózków-wanna, myjek-dezynfektorów - nie należy kosztów tych urządzeń ujmować w wycenie oferty. 2.4. Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe oraz w zakresie zgodnie ze złożoną ofertą na wbudowany i zastosowany sprzęt i wyposażenie w oddziale 36 m-cy, a także przekaże dokumenty potwierdzające udzielone gwarancje nie później niż przed podpisaniem końcowego protokołu odbioru. 2.5. Zakres robót wynika z: a) dokumentacji projektowej b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) c) opisów i warunków zawartych w SIWZ d) innych robót i działań koniecznych dla wykonanie zamówienia i osiągnięcia celu jakim jest funkcjonowanie oddziału intensywnej terapii medycznej i anestezjologii oraz pomieszczeń sanitarnych i pomocniczych w oddziale ginekologiczno-położniczym w zakresie ujętym w Specyfikacjach Technicznych, projekcie i SIWZ zgodnie z przepisami prawa. 2.6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający Zamawiającemu ciągłość pracy, czyli możliwość udzielania świadczeń zdrowotnych bez ograniczenia ich ilości i jakości. 2.7. Wykonawca zabezpieczy i zorganizuje zaplecze budowy we własnym zakresie i na własny koszt. 2.8. Na terenie szpitala obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. 2.9. Jeżeli dokumenty określone w SIWZ wskazują w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, parametry lub pochodzenie - Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne cechy jakościowe i użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 2.10. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu szczegółowego jako załącznika do umowy przed zawarciem umowy; przy czym kosztorys winien być wartościowo tożsamy z wartością złożonej oferty. 2.11. Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w dniu 17-06-2016 r. godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego Gniezno ul. Św. Jana 9 budynek administracyjny I piętro sala konferencyjna pok. 13 celem przeprowadzenia wizji lokalnej lub na wniosek Wykonawców w innym terminie jednakże nie później niż na 5 dni przed data otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. 2.12. Przedmiary robót budowlanych załączone do SIWZ są poglądowe i nie stanowią podstawy do sporządzania oferty. Celem doprecyzowania wskazuje się, że podstawą do dokonania wyceny oferty winien być projekt budowlany oraz projekty wykonawcze. Załączone przedmiary stanowią jedynie narzędzie do kalkulacji i należy je uzupełnić jeśli nie odzwierciedlają projektu budowlanego i projektów wykonawczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania (podany w dniach) max. 120 dni od zawarcia umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach