Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń zlokalizowanych w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/59/2014/S

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń zlokalizowanych w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/59/2014/S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja na potrzeby przychodni pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, zwanego dalej Obiektem. 3.Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w budynku usługowym, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty w sposób jak najmniej uciążliwy dla przebywających w Obiekcie osób. 4.Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ). 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) opisująca całe zamierzenie budowlane. 3) Przedmiary robót (przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym do wyceny - jednak każda zmiana wymaga zapytania na etapie przygotowania oferty w terminie pozwalającym na zadawanie pytań określonym w SIWZ) (załącznik nr 5 do SIWZ). 4) Projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Decyzja nr 5733/2013 z dnia 21.11.2013 r. pozwolenie na wykonanie robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ). 5.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), zwanej dalej Prawem budowlanym, i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 6.Nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ, a odnoszące się do urządzeń i materiałów, które mają być dostarczone lub wykorzystane przez Wykonawcę, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard; mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp należy do Wykonawcy. 7.Zamawiający informuje, że w związku z tym, iż przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w Obiekcie, Wykonawca przy wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do użycia takich materiałów i urządzeń, które będą kompatybilne z urządzeniami zainstalowanymi w Obiekcie, a także z istniejącymi instalacjami i ich zasilaniem, tj. zapewnią prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i instalacji istniejących w Obiekcie, oraz do respektowania zaleceń inspektorów nadzoru dotyczących wykonywania prac zgodnie z warunkami gwarancji i rękojmi udzielonej właścicielowi Obiektu - spółce Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA przez wykonawców Obiektu, określonych w Wykazie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z warunkami serwisu i konserwacji urządzeń znajdujących się w Obiekcie. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Zadania. Zamówienie podzielone jest na trzy Zadania. 9.Termin wykonania zamówienia: 1)Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi do 15 tygodni od dnia zawarcia umowy dla każdego Zadania. 2)Zamawiający w ogólnym harmonogramie rzeczowym wykonania robót, zwanym dalej Ogólnym Harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, określił zakresy robót, jakie będą wykonywane w danym Zadaniu i czasookresy ich wykonania oraz podzielił zakresy robót na etapy realizacji zwane dalej Etapami (przy czym Etapy mogą być realizowane równocześnie). 3)Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego przedłożenia do akceptacji Zamawiającego szczegółowego harmonogramu rzeczowego wykonania robót, zwanego dalej Szczegółowym Harmonogramem, zawierającego daty rozpoczęcia i zakończenia każdego z Etapów, przy czym muszą one mieścić się w czasookresach podanych przez Zamawiającego w Ogólnym Harmonogramie. Akceptacja Szczegółowego Harmonogramu nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia jego przedłożenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy i 00/100 złotych) 2) Zadanie nr 2 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy i 00/100 złotych) 3) Zadanie nr 3 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao SA nr 29 1240 1994 1111 0010 4797 6648 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty znak postępowania WM/SZP/PN/59/2014/S i numer zadania. 4. Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności/przyczyn za udowodnione. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium, na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach