Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń zabytkowego budynku ratusza miejskiego na ekspozycję poświęconą dziedzictwu historyczno – kulturowemu Kalisza i regionu nr RPWP.04.04.04-30-0006/16-00

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 250855877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń zabytkowego budynku ratusza miejskiego na ekspozycję poświęconą dziedzictwu historyczno – kulturowemu Kalisza i regionu nr RPWP.04.04.04-30-0006/16-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację pomieszczeń zabytkowego budynku ratusza miejskiego na ekspozycję poświęconą dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń zabytkowego budynku ratusza miejskiego (piwnic, wnętrza wieży ratuszowej wraz z tarasem widokowym oraz patio) na ekspozycję poświęconą dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu oraz zagospodarowanie pomieszczenia nr 18 w budynku ratusza wraz z częścią portierni na stanowisko centrum informacji turystycznej oraz przestrzeni przed wejściem na wieżę ratuszową, w tym m. in.: - wykonanie remontu ścian, sufitów i podłóg, - montaż nowej i częściowa renowacja istniejącej stolarki drzwiowej, - renowacja obudowy mechanizmu zegara (zgodnie z pozwoleniem Konserwatora Zabytków), - wykonanie sufitów napinanych z folii PCV na wszystkich poziomach (kondygnacjach) wieży, - montażu instalacji elektrycznych, sanitarnych i multimedialnych oraz wyprowadzenia przewodów elektrycznych i multimedialnych pod planowane do zamontowania wyposażenie multimedialne z zapasem umożliwiającym podłączenie urządzeń, - montażu opraw oświetleniowych, oświetlenia awaryjnego, czujników dymu i hydrantów ppoż., - wyposażenie sanitariatów w osprzęt sanitarny tj. wc z płuczką z porcelany i deską wolnoopadającą 3 szt., umywalki porcelanowe z syfonem gruszkowym 4 szt., baterie umywalkowe stojące stal nierdzewna jednouchwytowe z dwoma zaworami 4 szt., lustra 40x60 z frezowanymi krawędziami 4 szt., dozowniki mydła naścienne 4 szt., pojemniki naścienne na papier toaletowy 3 szt., szczotki do wc 4 szt., haczyki podwójne chromowane na drzwi 3 szt., pisuar porcelanowy z kratką ze stali nierdzewnej 1 szt., - wyposażenie kącika socjalnego w niezbędny osprzęt sanitarny tj.: umywalka pojedyncza porcelanowa z syfonem gruszkowym 1szt., baterie umywalkowe stojące ze stali nierdzewnej jednouchwytowe z dwoma zaworami 2 szt.; dozownik mydła naścienny – tworzywo sztuczne, dozowanie od dołu 1 szt.; zlew kamionkowy jednokomorowy z ociekaczem 1 szt., - wykonanie drenażu pod posadzkowego w pomieszczeniach kotłowni, - oczyszczenie i odmalowanie cokołu rzeźby Flory. W zakres niniejszego postępowania nie wchodzi: - wykonanie remontu pomieszczeń piwnic leżących poza zakresem centrum kulturalno – edukacyjnego, - zakup, dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego w postaci komputerów, monitorów dotykowych, głośników, kamer monitoringu, telewizorów, rejestratorów itp. - zakup, dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w postaci mebli i elementów wystroju w postaci wydruków zawierających treści historyczne na tkaninach oraz taflach plexi, - oczyszczenie i odmalowanie rzeźby Flory. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Zamawiającego do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. 3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert . Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (np. zobowiązania), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach