Miasto Kobyłka ogłasza przetarg
- Adres: 05-230 Kobyłka, Wołomińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 760 70 08, , fax. 22 760 70 55
- Data zamieszczenia: 2020-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kobyłka
Wołomińska 1
05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
tel. 22 760 70 08, , fax. 22 760 70 55
REGON: 13269663000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kobylka.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń wraz z wyposażeniem nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kobyłce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie prac budowlanych, wykończeniowych i montażowych w obrębie ścian, ślusarki drzwiowej, posadzek i podłóg, sufitów oraz w obrębie instalacji wentylacji, instalacji klimatyzacji, instalacji c.o., instalacji wody, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej; 2) wyposażenie i aranżację, w tym. m.in. wyposażenie łazienkowe i meblowe, poszczególnych pomieszczeń nowej siedziby biblioteki: a) w części ogólnodostępnej: - strefa holu wejściowego wraz z szatnią i punktem wypożyczeń, - sala z księgozbiorem, - czytelnia, - sale zajęciowe, - sanitariaty ogólnodostępne, b) w części przeznaczonej dla pracowników: - pomieszczenie księgowości, - pomieszczenie dyrektora, - pomieszczenie socjalne, - szatnia i toaleta dla personelu, - pomieszczenie porządkowe, - części zaplecza wraz z pomieszczeniem serwerowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 5 do SIWZ, dokumentacja projektowa, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Formę wniesienia wadium wybiera wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Kobyłka Bank Millennium nr konta: 69 1160 2202 0000 0002 0389 9479 z dopiskiem: Wadium WZP.271.14.2020 adaptacja pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kobyłce; 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna, oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Zamawiający dopuszcza również przedłożenie dokumentu wadium w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym osób upoważnionych do jego wystawienia, załączając go na nośniku danych (włożyć do koperty z ofertą) lub przesyłając na adres e-mail: magdalena.przygodzka@kobylka.pl przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez Gwaranta, tj. oryginału dokumentu. 5. Jeśli wykonawca złoży wadium w innej formie niż gotówka, do obliczania terminu ważności dokumentu wadialnego należy brać datę składania ofert (rozdz. XV SIWZ) i doliczyć liczbę dni związania ofertą określoną w rozdz. XIII SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca wybierze dokument, jako formę wadium, niedopuszczalne jest ujmowanie w nim zapisów warunkujących wypłatę – gwarant musi gwarantować zapłatę należności nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-08 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
Dodano: 2024-04-18 - Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15 - Dostosowanie budynku do wymagań ochrony ppoż.
Dodano: 2023-12-29 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie
Dodano: 2023-12-27