Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zubowicach z przeznaczeniem na przedszkole

Gmina Komarów-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 22435 Komarów-Osada, Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6153102 w. 50 , fax. 846 153 185
  • Data zamieszczenia: 2017-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komarów-Osada
    Rynek 15
    22435 Komarów-Osada, woj. lubelskie
    tel. 84 6153102 w. 50, fax. 846 153 185
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zubowicach z przeznaczeniem na przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje: Prace budowlane polegające na przystosowaniu pomieszczeń dla funkcjonowania przedszkola, które obejmować będą wymianę okładzin ściennych oraz posadzek, likwidację barier architektonicznych polegającą na poszerzeniu otworów drzwiowych, likwidację schodów wewnętrznych na poziomie parteru, budowie pochylni zewnętrznej przy schodach wejściowych, remont schodów wejściowych zewnętrznych. Podstawowe roboty obejmować będą: demontaż istniejących okładzin ściennych z płyt pilśniowych i glazury. Na ścianach projektuje się wykonanie gładzi tynkowych, malowanie farbami lateksowymi. Wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych, wykładzin PCV i wykładzin dywanowych. W pomieszczeniu komunikacji zostanie wydzielona klatka schodowa poprzez wykonanie zabudowy o konstrukcji aluminiowej, w całości przeszklonej szkłem bezpiecznym. Wymiana i poszerzenie istniejących drzwi na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym. W oknach zostaną zamontowane rolety w kasetach osłonowych a na grzejnikach osłony z płyt MDF z otworami dostosowane do wielkości grzejników. Instalacje sanitarne - wymiana istniejących urządzeń sanitarnych na nowe przystosowane do oddziałów przedszkolnych. Instalacje elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu. Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. Ujęte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyposażenie, meble nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. Zostanie przeprowadzone odrębne postępowanie. II. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ. III. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt. I SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu ( z wyjątkiem obsługi geodezyjnej, kierownika budowy i kierowników robót) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 PLN)na okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach