Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6608300 w/ 220
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6 4-6
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6608300 w/ 220
REGON: 87112181000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl, www.bip.powiattorunski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja i rozbudowa istniejących obiektów w Chełmży ul. Hallera 25 na cele Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji i rozbudowie istniejących obiektów w Chełmży ul. Hallera 25 na cele Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej (dalej POW) zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową, uzgodnieniami i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz opisami 3 części przedmiotu zamówienia. Część I Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i rozbudowa istniejących obiektów w Chełmży ul. Hallera 25 na cele Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową, uzgodnieniami i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) W zakresie realizacji jest rozbudowa istniejących obiektów (budynek dawnego internatu, parterowej oficyny) połączonych nowo projektowanym łącznikiem. Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tzw. mieszkań chronionych. Mieszkania tzw. chronione zapewniają lokale byłym wychowankom POW. Jednostka mieszkalna zawiera pokój z wnęką kuchenną i łazienkę. W załączeniu dodatkowy projekt zmian do adaptacji budynków na potrzeby POW w zakresie dwóch mieszkań chronionych. Opis wykonania zamieszczono w projekcie podstawowym. Część III Przedmiotem zamówienia jest: rozbiórka garaży i pomieszczeń gospodarczych mieszczących się za budynkiem głównym (załączone zdjęcie, obmiary w kosztorysie); wykonanie trawników dywanowych łącznie z dostawą i rozścieleniem ziemi urodzajnej; naprawa muru ceglanego (część przewrócona) oraz wykonanie tynku po jednej stronie muru ceglanego od strony Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej po uprzednim zbiciu pozostałości tynku oraz zamontowanie furtki łączącej Placówkę Opiekuńczo - Wychowawczą z Zespołem Szkół. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: a) wypełniony formularz OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych kosztorysów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokonanej wizji lokalnej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o standardy Katalogów Nakładów Rzeczowych, c) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 siwz), d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 3 siwz), W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp, zamawiający żąda: e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy wykonawców składających ofertę dla części I przedmiotu zamówienia W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: g) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 800 tys. zł każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - dotyczy wykonawców składających ofertę dla części I przedmiotu zamówienia h) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę dla części II oraz-lub części III przedmiotu zamówienia i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (nie mniej niż 25 osób), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności, a jeżeli wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy wykonawców składających ofertę dla części I przedmiotu zamówienia W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, k) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - dotyczy wykonawców składających ofertę dla części I przedmiotu zamówienia l) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy wykonawców składających ofertę dla części I przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=1962
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27