Przetargi.pl
Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rypinie na potrzeby świadczenia usług wychowania przedszkolnego

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rypinie na potrzeby świadczenia usług wychowania przedszkolnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją części pomieszczeń na potrzeby świadczenia usług wychowania przedszkolnego przez Przedszkole Miejskie Nr 2 w użytkowanym budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rypinie przy ul. 3 Maja. 2) Charakterystyka stanu istniejącego: a) przewidziane do adaptacji pomieszczenia szkoły zlokalizowane są na kondygnacji parteru (+ 2,40 n.p.t) i kondygnacji piwnic (- 0,90 p.p.t) w zachodnim skrzydle budynku głównego Szkoły Podstawowej Nr 1 zlokalizowanego na działce nr ewid. 761/3. Dostęp do adaptowanych pomieszczeń zapewnia niezależne wejście z wewnętrznego placu szkoły, klatka schodowa komunikująca kondygnacje od - 1 do + 2 oraz układ korytarzy. W objętych zakresem adaptacji kondygnacjach zlokalizowane są: - parter: dwie sale lekcyjne, kompleks sanitarny, korytarz, klatka schodowa, - piwnica: pracownia szkolna, korytarz, klatka schodowa. b) wysokość pomieszczeń w poziomie parteru h = 3,45 ÷ 3,55 m, w poziomie piwnic h = 3,00 m, c) dane ogólne dla części adaptowanej: - powierzchnia pomieszczeń piwnicy - około 110 m2, - powierzchnia pomieszczeń parteru - około 210 m2, - powierzchni aktywnej strefy gier - około 420 m2, 3) Zakres robót obejmie m.in.: a) kondygnacja piwnic, pomieszczenie gospodarcze i komunikacja: - izolacja zewnętrzna ścian piwnic powłokowa z emulsji asfaltowej, - wymianę istniejących posadzek z lastryka na posadzkę z płytek gresowych na podłożu cementowym grubości 6 cm z izolacją termiczną i przeciwwilgociową, - naprawę tynków cementowo - wapiennych z ich częściową wymianą, gładzią szpachlową i malowaniem, - wymianę stolarki drzwiowej. b) kondygnacja parteru: - pomieszczenia szatni: rozebranie istniejących warstw posadzek do poziomu istniejącego stropu, wykonanie nowych z płytek gresowych na podłożu cementowym grubości 6 cm z izolacją termiczną i paroizolacją, naprawa i częściowa wymiana tynków z wykonaniem gładzi tynkowych i malowaniem, wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych, rozbiórka i wykonanie ścianki działowej gr. 12 cm z płytek gazobetonowych, montaż stolarki drzwiowej, - pomieszczenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych: wymiana istniejących posadzek z paneli podłogowych na wielokolorowe zgrzewane wykładziny rulonowe PCV na warstwach wyrównujących i samopoziomujących, naprawa i częściowa wymiana tynków z wykonaniem gładzi tynkowych i malowaniem, wymiana stolarki drzwiowej, - węzeł sanitarny: rozebranie istniejących okładzin ściennych i posadzkowych z płytek glazurowanych z wykonaniem nowych okładzin ściennych i posadzek, przebicie otworu przejściowego w ścianie z cegły gr. 40 cm, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie prefabrykowanych ścianek kabinowych, rozbiórka i wykonanie ścianki działowej gr. 12 cm z płytek gazobetonowych, wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych, - klatka schodowa: rozbiórka istniejących okładzin schodów i podestów z lastryka wylewanego, wykonanie nowych z płytek gresowych, wymiana poręczy schodowych wraz z pochwytem, poszerzenie otworu w ścianie nośnej z wykonaniem nadproży, naprawa i częściowa wymiana tynków z wykonaniem gładzi tynkowych i malowaniem, montaż platformy przyschodowej dla niepełnosprawnych, - elementy zewnętrzne: rozbiórka istniejących betonowych schodów zewnętrznych z wykonaniem nowych z kostki brukowej betonowej, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki brukowej betonowej i ściankach żelbetowych, balustrady pochylni z rur stalowych, utwardzenie aktywnej strefy gier z kostki brukowej bezfazowej z malowaniem gier chodnikowych, c) branża sanitarna: - wymiana istniejącej instalacji wodociągowej z rur stalowych na nową z rur PP z uwzględnieniem nowych lokalizacji urządzeń sanitarnych, ciepła woda użytkowa z wymiennika pojemnościowego, - wymiana istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych na przewody z PP z uwzględnieniem nowych lokalizacji urządzeń sanitarnych, - wymiana istniejących pionów i poziomów c.o. w poziomie parteru na przewody z rur miedzianych, wymiana istniejących grzejników stalowych i żeliwnych na grzejniki stalowe płytowe, w łazienkach grzejniki dodatkowo ocynkowane, - wymiana białego montażu na nowy (umywalki, miski ustępowe, baterie), - dodatkowe odwodnienie istniejącego placu utwardzonego (wpust uliczny z przykanalikiem do istniejącej kanalizacji deszczowej), d) branża elektryczna: - demontaż istniejących instalacji elektrycznych w obszarze adaptacji, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej (WLZ), tablicy rozdzielczej RB, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji podgrzewacza wody, oświetlenia awaryjnego, ochrony od porażenia, wymiana opraw świetlnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16 maja 2016 roku, do godziny 13:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach