Gmina Czersk ogłasza przetarg
- Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki 27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3954860 , fax. 052 3954811
- Data zamieszczenia: 2015-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
ul. Kościuszki 27 27
89-650 Czersk, woj. pomorskie
tel. 052 3954860, fax. 052 3954811
REGON: 09235127400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja części pomieszczeń przychodni lekarskiej na Dom Senior-WIGOR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja części istniejących pomieszczeń przychodni lekarskiej na Dom Senior-WIGOR w ramach projektu: Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior-WIGOR w Czersku, dofinansowanego w ramach Programu Wieloletniego Senior-WIGOR na lata 2015-2020. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane, b) Roboty sanitarne, c) Roboty elektryczne, d) Pozostałe prace, e) Rozbiórka i zasypanie istniejącego zbiornika żelbetowego, f) Rejestrator z monitoringiem wraz z montażem (2 kamery zewnętrzne, 3 kamery wewnętrzne, rejestrator na 16 z możliwością rozbudowy), zgodnie z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia. 2. Adaptacja będzie wymagała przeprowadzenia następujących robót budowlanych: a) przygotowawcze, b) rozbiórkowe, c) murarskie, d) montaż ścian w suchej zabudowie z płyt GKB, e) tynkarskie, f) instalacyjne, g) związane z montażem stolarki drzwiowej wewnętrznej i okiennej wewnętrznej, h) wykończeniowe (roboty glazurnicze, malarskie, posadzki), i) związane z instalacją wyposażenia wraz z dostawą wyposażenia. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 4. UWAGA. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy, montażu i uruchomienia pionowej platformy mechanicznej dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp kserokopię dokumentu wadium należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć u Pani Wioletty Rostankowskiej - pełnomocnika burmistrza ds. zamówień publicznych - pok. nr 52 albo oryginał złożyć wraz z ofertą, ale w oddzielnej kopercie. 7. W przypadku gwarancji (poręczeń) z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Przypadki, w których Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego: 10.1. odmowa podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 10.2. niewniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czersk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach (dostosowanie do potrzeb przedszkola).
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach (dostosowanie do potrzeb przedszkola).
Dodano: 2016-07-07 - przebudowa budynku jednorodzinnego Leśniczówki Marianowo przy ul. Gniewowskiej 55 w Redzie.
Dodano: 2016-06-30 - Remont lokali w budynku mieszkalnym nr 2 wraz z wymianą przyłączy i wykonaniem zbiornika bezodpływowego w miejscowości Szropy, gm. Stary Targ
Dodano: 2015-11-04 - Przebudowa tarasu i wykonanie izolacji ścian zewnętrznych w poziomie piwnic od strony elewacji południowej w Przedszkolu Nr 35 w Gdańsku, ul. Wałowa 36
Dodano: 2015-09-17 - Przebudowa wejścia głównego w Szkole Podstawowej Nr 52 w Gdańsku, ul. Kościuszki 111
Dodano: 2015-09-14 - Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej Nr 50 w Gdańsku, ul. Grobla IV/8
Dodano: 2015-05-29 - Rozbudowa i przebudowa przedszkola nr 85 przy ul. Chałubińskiego 15 w Gdańsku
Dodano: 2015-05-07 - Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Nr 87 przy ul. Komandorskiej 77 w Gdańsku
Dodano: 2015-04-28 - Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola nr 15 przy ul. Waryńskiego 36B w Gdańsku.
Dodano: 2015-04-23