Przetargi.pl
ADAPTACJA BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO NA ŻŁOBEK W MIEJSCOWOŚCI KARCZMISKA PIERWSZE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WYPOSAŻENIA KUCHNI I INNYCH POMIESZCZEŃ BUDYNKU ORAZ PLACU ZABAW W NIEZBĘDNY SPRZĘT.

Gmina Karczmiska ogłasza przetarg

  • Adres: 24-310 Karczmiska, ul. Centralna 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8287026 , fax. 81 8287026 w. 25
  • Data zamieszczenia: 2015-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczmiska
    ul. Centralna 17 17
    24-310 Karczmiska, woj. lubelskie
    tel. 81 8287026, fax. 81 8287026 w. 25
    REGON: 43101968400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO NA ŻŁOBEK W MIEJSCOWOŚCI KARCZMISKA PIERWSZE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WYPOSAŻENIA KUCHNI I INNYCH POMIESZCZEŃ BUDYNKU ORAZ PLACU ZABAW W NIEZBĘDNY SPRZĘT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku wielofunkcyjnego na żłobek w miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z dostawą i montażem wyposażenia kuchni i innych pomieszczeń budynku oraz placu zabaw w niezbędny sprzęt, planowanego do wykonania w ramach: Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad Dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH - EDYCJA 2015. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostaw. 2.1 Roboty budowlane: 2.1.1 Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje przebudowę pomieszczeń istniejącego budynku wielofunkcyjnego ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek wraz z zagospodarowaniem otoczenia i przebudową ogrodzenia na dz.nr ew. 1109 z drogą dojazdową przez dz. nr ew. 1108_452 w Karczmiskach Pierwszych przy ulicy Opolskiej 18. 2.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych będące integralną częścią specyfikacji. Szczegółowy zakres zobowiązań wykonawcy związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący integralną część specyfikacji. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa (w części opisowej) obejmuje roboty do wykonania wg stanu na dzień jej sporządzenia tj. maj 2014 r. We wrześniu 2014 r. Gmina Karczmiska podpisała umowę na wykonanie robót objętych projektem i część z nich w roku 2014 została wykonana przez wykonawcę wybranego w przetargu. W związku z odstąpieniem od umowy przez Gminę Karczmiska, sporządzono inwentaryzację robót wykonanych do momentu odstąpienia od umowy i na jej podstawie zaktualizowano przedmiary robót. W związku z powyższym mogą wystąpić rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym (część opisowa) a zaktualizowanymi przedmiarami robót. Obowiązkiem wykonawcy będzie wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej (załącznik Nr 6 do SIWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz na podstawie zaktualizowanych przedmiarów robót (załącznik Nr 8 do SIWZ). 2.1.3 Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia. 2.1.4 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku, w którym dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych posługują się znakami towarowymi, patentami lub oznaczeniem pochodzenia. 2.1.5 W przypadku zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych przewidzianych w pkt 2.3 lub 2.4 specyfikacji wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (obowiązek ten nakłada na niego art. 30 ust. 5 ustawy), z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 2.2 Dostawy: 2.2.1 Dostawa, montaż oraz ustawienie i uruchomienie urządzeń, mebli i wyposażenia kuchni wraz z zapleczem kuchennym w budynku przystosowanym na potrzeby żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 10 do SIWZ - zestawienie wyposażenia kuchni i zaplecza i zał. nr 10A i 10B do SIWZ propozycja zagospodarowania kuchni i zaplecza. Do zakresu dostaw będących przedmiotem zamówienia należy także po zakończeniu dostawy i montażu doprowadzenie do należytego stanu pomieszczeń oraz przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu 2.2.2. Dostawa, montaż oraz ustawienie i uruchomienie urządzeń, mebli wyposażenia sal dydaktycznych i administracyjno-obsługowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 11 do SIWZ - zestawienie wyposażenia sal i pomieszczeń administracyjno - obsługowych - plik w formacie excel, zawierający 5 zakładek z wyposażeniem w poszczególnych pomieszczeniach, a także rzuty graficzne poziomów budynku, stanowiące załączniki nr 11A, 11B, 11C do SIWZ. 2.2.3. Dostawa, montaż oraz ustawienie urządzeń placu zabaw, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ. 2.2.4 Jeżeli w dokumentacji technicznej i jakichkolwiek opisach pojawiają się nazwy własne firm, producentów, urządzeń i materiałów, Zamawiający zastrzega, iż nazwy te należy rozumieć, jako określenie wzoru, typu i dopuszcza również zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały o nie gorszych właściwościach i parametrach technicznych, których zastosowanie w ramach zamówienia nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji i gwarantują bezpieczne użytkowanie. 2.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. 2.5. Zamawiający nie zastrzega żadnej części, jako zakazanej do powierzenia podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm niedziałających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez zamawiającego. 2.6 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40000,00 PLN. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Opolu Lubelskim O/Karczmiska Nr 81 8734 0008 0040 0299 2000 0070 z adnotacją - wadium - ADAPTACJA BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO NA ŻŁOBEK W MIEJSCOWOŚCI KARCZMISKA PIERWSZE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WYPOSAŻENIA KUCHNI I INNYCH POMIESZCZEŃ BUDYNKU ORAZ PLACU ZABAW W NIEZBĘDNY SPRZĘT. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 4. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karczmiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach