Przetargi.pl
Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej. 1. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1) branża architektoniczna i budowlana, w tym: - wyburzenia części ścian wewnętrznych oraz postawienie nowych ścianek działowych murowanych i G-K na stelażu metalowym, - wzmocnienie elementów konstrukcyjnych w miejscach wyburzeń, a w piwnicy pod pomieszczeniami archiwum miejskiego wzmocnienie stropu konstrukcją stalową, - wymiana elementów wykończenia (tynki, malowanie, płytki, okładziny PCW, podwieszane sufity) w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej, - ułożenie wykładzin podłogowych, - malowanie pomieszczeń, - wykonanie izolacji termicznej i akustycznej w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej, - wykonanie otworów drzwiowych w ścianie nośnej, - wykonanie nadproży konstrukcyjnych, - poszerzenie części otworów drzwiowych w ścianach nośnych, - wykonanie nowej konstrukcji stropu, - wzmocnienie konstrukcji stropu; - wykonanie szachtów dla sieci teletechnicznej umożliwiające jej rozbudowywanie bez konieczności demontażu kanałów i szachów; 2) branża sanitarna, w tym: - wymiana wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej, - montaż nowej instalacji zimnej wody, - montaż nowej instalacji ciepłej wody użytkowej, - montaż nowej instalacji cyrkulacji dla pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, - modernizacja instalacji c.o. wynikająca z nowego podziału pomieszczeń, - wymiana i montaż wskazanych grzejników c.o., - wymiana instalacji wewnętrznej hydrantowej, - montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej, - montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewano - wywiewnej, - modernizacja kotłowni, - zmiana lokalizacji centrali wentylacyjnej nr 5 do pomieszczenia nr 1.07; 3) branża elektryczna, w tym: - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, - wymiana instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacja sygnalizacyjnej p.poż. w pomieszczeniach archiwum miejskiego, - położenie przewodu światłowodowego z budynku adaptowanego do budynku UM Świnoujście, - wymiana instalacji telefonicznej, - montaż instalacji teletechnicznych, SAP, LAN, - montaż instalacji niskoprądowych; 4) pozostałe prace, nie ujęte w dokumentacji na adaptację budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej: a) montaż instalacji domofonowej: - manipulator o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż manipulator firmy Laskomex (pulpit) - 4 szt., - urządzenia odbierające sygnał (słuchawki/ aparaty domofonowe) - 20 szt., - akumulator podtrzymujący napięcie w przypadku braku prądu w instalacji domofonowej przez co najmniej 12 godzin, - montaż elektrozaczepu w drzwiach klatkowych - 4 szt., - dorobienie kluczy dla użytkowników wraz z dostępem za pomocą chipów - 20 szt., - montaż przewodów instalacji domofonowej w bruzdach w ilości około 600mb, - wykonanie prób i sprawdzeń wraz z przedstawieniem odpowiednich protokołów oraz dokumentów potwierdzających wbudowane materiały, b) uzupełnienie barierki na klatce schodowej o stalowe tralki - 18 sztuk, montaż przez wspawanie płaskownika o długości 3mb wraz z odmalowaniem, c) wymiana mieszacza wraz z napędem na instalacji c.o w kotłowni gazowej (mieszacz /o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zawór trójdrożny VR6131/ oraz siłownik ARA661) - 1 kpl., d) wymiana pompy c.o. z podłączeniem instalacji zasilającej i sterującej z kotła c.o na pompę o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych od pompy WILLO STRATOS VTCO 40/1-12 - 1 szt., e) wstawienie dodatkowego punktu grzewczego w pom. nr 2.08 wraz z wykonaniem odpowiedniej instalacji przyłączeniowej od pionu instalacji c.o. oraz odtworzeniem zabudów mogących ulec uszkodzeniu w trakcie realizacji prac na powierzchni około 1m?: - montaż grzejnika C11 400 x 600 z zasileniem bocznym - 1szt., - długość instalacji przyłączeniowej w technologii Cu łączonej na lut miękki - około 5 mb, - montaż zaworu termostatycznego z głowicą - 1 szt., f) wykonanie folii antywłamaniowej w istniejących oknach budynku od strony wewnętrznej w klasie P2: - piwnica - 28 sztuk (łącznie 25 m?), - przyziemie - 16 sztuk (łącznie 39 m?), g) montaż czujników p.poż w pomieszczeniach: archiwum ZGM, serwerowni UM Świnoujście, serwerowni ZGM, na klatce schodowej od ul. Wyspiańskiego oraz w pomieszczeniach wyposażonych w kontrolę dostępu (ilość czujek - 10 szt., długość instalacji - około 200 mb, centralka - 1 szt., akumulator podtrzymujący napięcie - 1 szt.), h) odseparowanie sieci LAN ZGM od sieci LAN UM poprzez wyprowadzenie okablowania z serwerowni UM Świnoujście i doprowadzenie do serwerowni ZGM , i) okablowanie sieci LAN oraz instalacji domofonowej (okablowanie należy opisać w sposób trwały na końcach przewodów), j) wykonanie instalacji pod telewizję kablową do pomieszczenia sali szkoleniowej ZGM, gabinetów dyrekcji ZGM oraz pokoju informatyka - ilość okablowania około 200 mb, k) doprowadzenie sygnału internetowego od pomieszczenia serwerowni UM Świnoujście do pomieszczenia serwerowni ZGM - ilość okablowania około 200 mb, l) instalacja klimatyzatora w pomieszczeniu serwerowni ZGM (klimatyzator do przeniesienia z obecnej siedziby ZGM wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej chłodniczej i grzewczej - 1kpl.), m) montaż szafy 19 40U wraz osprzętem (patchpanel 40 port x 2 listwa zasilająca 1U - 2 szt.), n) montaż panelu wentylacyjnego dachowego w szafie 19 40U (termostat zamykający 0 - 60oC) - 1kpl, o) podłączenie okablowania sieci LAN oraz instalacji telefonicznej do patchpanela w szafie 19 40U, p) przygotowanie instalacji do połączenia projektora w sali multimedialnej ZGM oraz instalacji ekranu podwieszanego, Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu realizacji prac - w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy - według Załącznika Nr 1: Zakres prac i sposób przygotowania harmonogramu - Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452640005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ustawy. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wnoszone jest jedno wadium. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy ZGM-u w PEKAO SA Oddział w Świnoujściu nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813 z dopiskiem WADIUM-przetarg - adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach