Przetargi.pl
AD/ZP/72/23 Wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej oraz innych prac w budynkach Osiedla Studenckiego Politechniki Poznańskiej.”

Politechnika Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-965 Poznań, pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61665 3739
  • Data zamieszczenia: 2023-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Poznańska
    pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
    60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61665 3739
    REGON: 000001608
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AD/ZP/72/23 Wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej oraz innych prac w budynkach Osiedla Studenckiego Politechniki Poznańskiej.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej: Remont pełno branżowy pionu węzłów sanitarnych oraz przyległych pokoi mieszkalnych (40 pokoi) oraz innych prac w budynkach Osiedla Studenckiego Politechniki Poznańskiej.”• PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:Zadanie 1 - Wykonanie robót budowlanych: remont pełno branżowy pionu węzłów sanitarnych oraz przyległych pokoi mieszkalnych (40 pokoi) w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej położonym przy ul. Św. Rocha 11a w Poznaniu.- Dostawa i montaż mebli wbudowanych 40 pokoi mieszkalnych i przynależnych pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej;- Dostawa wyposażenia;Zadanie 2 - Wykonanie robót budowlanych w budynku DS. 2 w celu dostosowania do przepisów ppoż. dostawa i montaż nasad kominowych DS. 2;Zadanie 3 – Wykonanie robót remontowych w Domu Studenckim nr 2 i w Domu Studenckim nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek za spełniony, jeżeli przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjną tego ubezpieczenia na kwotę co najmniej: 1 000 000 zł brutto4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane wielobranżowe o wartości co najmniej 1 600 000 zł brutto każda.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonawca dysponuje oraz w ofercie wykaże osoby posiadające następujące kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe:1.2. Kierownik budowyKierownik robót elektrycznych- uprawnienia budowlane kierownika budowy od kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej lub ogólnobudowlanej,-zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.- uprawnienia budowlane kierownika budowy od kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych,- zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowegoPracownicy:Co najmniej 4 pracowników posiadających:- uprawnienia SEP E do 1 kVCo najmniej 2 pracowników posiadający:uprawnienia SEP E i D pomiaroweCo najmniej 1 pracownik posiadający:– uprawnienia w zakresie instalacji i konserwacji DSO (CNBOP) – demontaż i montaż elementów DSO w związku z pracami w ciągach komunikacyjnychCo najmniej 1 pracownik posiadający:- uprawnieniami w zakresie instalacji i konserwacji oświetlenia awaryjnego (CNBOP) - demontaż i montaż elementów systemu oświetlenia awaryjnego w związku z pracami w ciągach komunikacyjnychCo najmniej 2 pracowników posiadających:- status certyfikowanego instalatora MOLEX – prace związane z modernizacją istniejącego w budynku okablowania strukturalnegoCo najmniej 2 pracowników posiadających:- status instalatora SSP ESSER – prace związane z modernizacją istniejącego w budynku systemu sygnalizacji pożaru ESSERco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego,3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach